@schildchrötlimelmer gĂ€nd ĂŒsi ine kita wo vom gschĂ€ft e teil zahlt werd ond mer zahlid no 480.- im mt. för 2 tĂ€g i de woche..
wo gesch du si, dass es so gönstig esch?
Ah und im LocalFamily hani no e Gruppe gha Ătherische Ăle. Wer Interesse het dörf sich bi mir via Mail melde denn chönt ich en whats app Chat erstelle.
Mer zahle fĂŒrd kita 21h/wuche 1040fr ubd sind anschienend au na gĂŒnstig drane đ kei subventione aber vergĂŒnstigung well min maa er novartis arbeitet
Frage: hend der de fuesssack schowieder drine?
Min sohn esch jetzt 10mönet und mer nĂ€hmene doch röcht hĂŒfig usem kiwa use. Weiss jetzt gar ned wasi ihm am morge alle alege söll. Es isch ja jetzt doch scho unter 10 grad đ€
@kläffchen, ich hĂ€tt dir eis, in brun und kupfer, knĂŒlang, mit Bluse. Ich hans eimol agha fĂŒr es Fescht. MĂ€ld dich doch bi mir, wenn du InterĂ€sse heschđ
@fuchs mini esch 11mönet u i hane ned denne. I legge ere eifach rÀchti chleider ah. Dicki socke u es jÀggli. U zur sicherheit hani emmer es kuscheltuech debii
@schildchrötlimel unser Tarif ist fĂŒr Stadt relativ gĂŒnstig, aber ab diesem Monat gibt es eine Preiserhöhung auf 110.- pro Tag, jedoch wurde der Geschwisterrabatt auf 15% erhöht. Also neu 93.50.- pro Tag statt 90.-.
Dirndl: ich brĂ€uchte Grösse 40 und mĂŒsste es anprobieren kommen.
@fuchs vergĂŒnstigungen sind immer toll. Nein, der Fusssack ist noch nicht drin.
Sooo jetz hani ou mau e frag,i muess scho gli fĂŒr ĂŒse erscht fuesssack luege....wele wĂŒrdet dir empfĂ€le wo fĂŒre kinderwage und fĂŒre buggy geeignet wĂ€ri?
@alexandraB danke dir. Ich denke es ist zu klein und zu weit weg zum anprobieren.
@Mila ich glaube es ist roh. Aber als Schwangere muss ja jeder selbst abschÀtzen was man zu sich nimmt. Ich selbst habe solche Dinge gelegentlich gegessen.
Tripptrapp-Beschriftige, Lightboxe, Verpackige und vieles meh... âšđâšHan en Gruppe gmacht do im Babyforum unter Babyprodukte för die wo no gern öpis hend welle bstelle und sich nöm chönd melde im localfamily!
nalas_crafts@gmx.ch
Bin au uf Instagram oder Facebook (nalas_crafts)
Fraue mir sind dra fĂŒrs zweite chind am ĂŒebe. Han im Juli irgendwenn d pille abgsetzt. Und jetzt mitem clearblue advance testet han susch vorher immer sehr en regelmĂ€Ăigs zyklus gha vor de pille vo 28tag. Jetzt han ich natĂŒrlich dur s absetze nonig de normal zyklus han aber am 25. Und 26. Zyklustag es max gha also het denn doch de ES gha. HĂ€nd denn natĂŒrlich grad probiert und ghibblet i dene 2 tag. HĂ€tt au öpper so spat ES gha und es het klappet? Wird natĂŒrlich erst chöne i 2 wuche teste. Aber bin grad so gspanntđ
da ja local nĂŒme got hani e FB siite fĂŒr mini produkt gmacht. under sarinaâs nĂ€hzauber bini etze det zfinde und nim bstellige entgege oder eifach shribe uf 0793074450.
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner NĂ€he austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
0
0
0
536
Hmm, weiss jemand wo man ein gĂŒnstiges Dirndl herkriegt? Meins ist zu gross
0
(ZnĂŒni bringed d Chinde selber mit)
781
Also bei uns ist 1 KITA-Tag 100.â
129
129
536
0
wo gesch du si, dass es so gönstig esch?
781
@kläffchen ja da hab ich das falsch verstanden đ (2 Tage pro Monat) đ
781
1
Herzlich willkomme
153
Bi ĂŒs isch Ă€ SpielgruppĂ€ MorgĂ€(2,5 Stund) 16 FrankĂ€ gsii ohni Verpflegig.
1
271
0
61
gha vo de spielgruppe đđ!! Und mier zahlet 1x i de wuchĂ€ fĂŒr 2std 18.-!!
251
251
Min sohn esch jetzt 10mönet und mer nĂ€hmene doch röcht hĂŒfig usem kiwa use. Weiss jetzt gar ned wasi ihm am morge alle alege söll. Es isch ja jetzt doch scho unter 10 grad đ€
57
2
536
Dirndl: ich brĂ€uchte Grösse 40 und mĂŒsste es anprobieren kommen.
@fuchs vergĂŒnstigungen sind immer toll. Nein, der Fusssack ist noch nicht drin.
240
2
193
57
57
20
1,306
dun 1x/tgl guet reinige ev sogar desinfiziere mit bepanthen..denn mol paar tag beobachte..
193
1,306
ah nfi seb glaub nöd..chasches wieder reponiere? aso zrug drucke?
536
@Mila ich glaube es ist roh. Aber als Schwangere muss ja jeder selbst abschÀtzen was man zu sich nimmt. Ich selbst habe solche Dinge gelegentlich gegessen.
496
496
193
9
nalas_crafts@gmx.ch
Bin au uf Instagram oder Facebook (nalas_crafts)
1,306
159
215
536
207
1
2
0
536
24
2
2