@schildchrötlimelmer gänd üsi ine kita wo vom gschäft e teil zahlt werd ond mer zahlid no 480.- im mt. för 2 täg i de woche..
wo gesch du si, dass es so gönstig esch?
Ah und im LocalFamily hani no e Gruppe gha Ätherische Öle. Wer Interesse het dörf sich bi mir via Mail melde denn chönt ich en whats app Chat erstelle.
Frage: hend der de fuesssack schowieder drine?
Min sohn esch jetzt 10mönet und mer nähmene doch röcht hüfig usem kiwa use. Weiss jetzt gar ned wasi ihm am morge alle alege söll. Es isch ja jetzt doch scho unter 10 grad 🤔
@kläffchen, ich hätt dir eis, in brun und kupfer, knülang, mit Bluse. Ich hans eimol agha für es Fescht. Mäld dich doch bi mir, wenn du Interässe hesch😉
@fuchs mini esch 11mönet u i hane ned denne. I legge ere eifach rächti chleider ah. Dicki socke u es jäggli. U zur sicherheit hani emmer es kuscheltuech debii
@schildchrötlimel unser Tarif ist für Stadt relativ günstig, aber ab diesem Monat gibt es eine Preiserhöhung auf 110.- pro Tag, jedoch wurde der Geschwisterrabatt auf 15% erhöht. Also neu 93.50.- pro Tag statt 90.-.
Dirndl: ich bräuchte Grösse 40 und müsste es anprobieren kommen.
@fuchs vergünstigungen sind immer toll. Nein, der Fusssack ist noch nicht drin.
Sooo jetz hani ou mau e frag,i muess scho gli für üse erscht fuesssack luege....wele würdet dir empfäle wo füre kinderwage und füre buggy geeignet wäri?
@alexandraB danke dir. Ich denke es ist zu klein und zu weit weg zum anprobieren.
@Mila ich glaube es ist roh. Aber als Schwangere muss ja jeder selbst abschätzen was man zu sich nimmt. Ich selbst habe solche Dinge gelegentlich gegessen.
Tripptrapp-Beschriftige, Lightboxe, Verpackige und vieles meh... ✨💕✨Han en Gruppe gmacht do im Babyforum unter Babyprodukte för die wo no gern öpis hend welle bstelle und sich nöm chönd melde im localfamily!
nalas_crafts@gmx.ch
Bin au uf Instagram oder Facebook (nalas_crafts)
Fraue mir sind dra fürs zweite chind am üebe. Han im Juli irgendwenn d pille abgsetzt. Und jetzt mitem clearblue advance testet han susch vorher immer sehr en regelmäßigs zyklus gha vor de pille vo 28tag. Jetzt han ich natürlich dur s absetze nonig de normal zyklus han aber am 25. Und 26. Zyklustag es max gha also het denn doch de ES gha. Händ denn natürlich grad probiert und ghibblet i dene 2 tag. Hätt au öpper so spat ES gha und es het klappet? Wird natürlich erst chöne i 2 wuche teste. Aber bin grad so gspannt😍
da ja local nüme got hani e FB siite für mini produkt gmacht. under sarina‘s nähzauber bini etze det zfinde und nim bstellige entgege oder eifach shribe uf 0793074450.
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
0
0
0
536
Hmm, weiss jemand wo man ein günstiges Dirndl herkriegt? Meins ist zu gross
0
(Znüni bringed d Chinde selber mit)
781
Also bei uns ist 1 KITA-Tag 100.—
129
129
536
0
wo gesch du si, dass es so gönstig esch?
781
@kläffchen ja da hab ich das falsch verstanden 🙈 (2 Tage pro Monat) 😉
781
1
Herzlich willkomme
153
Bi üs isch ä Spielgruppä Morgä(2,5 Stund) 16 Frankä gsii ohni Verpflegig.
1
271
0
61
gha vo de spielgruppe 😍😍!! Und mier zahlet 1x i de wuchä für 2std 18.-!!
251
251
Min sohn esch jetzt 10mönet und mer nähmene doch röcht hüfig usem kiwa use. Weiss jetzt gar ned wasi ihm am morge alle alege söll. Es isch ja jetzt doch scho unter 10 grad 🤔
57
2
536
Dirndl: ich bräuchte Grösse 40 und müsste es anprobieren kommen.
@fuchs vergünstigungen sind immer toll. Nein, der Fusssack ist noch nicht drin.
240
2
193
57
57
20
1,306
dun 1x/tgl guet reinige ev sogar desinfiziere mit bepanthen..denn mol paar tag beobachte..
193
1,306
ah nfi seb glaub nöd..chasches wieder reponiere? aso zrug drucke?
536
@Mila ich glaube es ist roh. Aber als Schwangere muss ja jeder selbst abschätzen was man zu sich nimmt. Ich selbst habe solche Dinge gelegentlich gegessen.
496
496
193
9
nalas_crafts@gmx.ch
Bin au uf Instagram oder Facebook (nalas_crafts)
1,306
159
215
536
207
1
2
0
536
24
2
2