@susu das weiss ich 😀 aber ich bin nicht in Schenkon und autolos 😂 obwohl, etwa 1x pro Jahr treffe ich mich mit einer Freundin auf halber Strecke in so einer Bäckerei/Cafe in Mooslerau, das ist ja fast dort?
Yeah, habe mein Wunschbuch doch noch in der Bibliothek als E-book gefunden, aber muss noch 2 Tage darauf warten
A alli mit Kraulquappe-Schwümmflügeli, wo die das Jahr kouft hei... läset dr Artikel uf 20Min. und überprüefet öii Kraulquappe! Mir müesse üsi zrüggschicke 🙈!
@Samira: häsch aglüte gha weg de Kraulquappe zum zrugg schicke? Was händs gseit? Schickets neui? Wer zahlt s'porto fürs zrig schicke, muess mer das selber überneh?
Eusi sind au betroffe
Danke @Tanja87.
Has grad gluegt.
Bi üs het d Dame vode Pro Life gseit, alles usfülle und grad wenn de Chli ufd Welt cho isch grad los schicke.
Hetti sie das ned gseit hette mer das au ned gwüsst. Woher überhaupt 🤷🏼♀️
Wer isch vo eu uf insta? ⭐️Han fúr mini local gruppe kids paradise 🌸 en insta account eròffnet- poste neu mini produkt, wettbewerb und sache woni han dörfe mache dete. 🥰Ihr findet mich neu unter watsy_babyartikel Wür mi freue wenn s eint oder ander mami wür folge und mer sich dete wieder wür “treffe”
Oh und falls d niko da au aktiv isch- han dir no gschriebe gha churz bevor s app abgstúrzt isch-han dich bim wettbewerb zoge und wúr dir für d elin e decki mache. Dörfsch dich also gern bi mir melde wenn das gsehsch..
Dirndl: ich habe eben schon ein Dirndl, leider ist es aber zu gross. Deshalb suche ich eher ein günstiges Teil 😀
@susu ich glaube C&A hat jeweils auch Dirndl, aber die gefallen mir nicht so und sind ziemlich teuer für das.
@Samira Glück gehabt, wir haben die Flipper gekauft (waren unentschlossen)
@Sabrina86 ja genau, von dort habe ich mein aktuelles. Habe auch ein schönes gesehen, reut mich nur ein bisschen ein neues zu kaufen, wenn ich ja zuhause eines habe (zu gross)
@Jessi❤️A-S❤️ hoffentlich findet das Spektakel nicht mitten in der Nacht statt.
Bei mir ist server shutdown, ich kann also gerade nix arbeiten
Fraue, ech han ganz vel Chleider vo mine Söhn zom witergäh. Bes jetzt hani emmer alles eifach i d’Chleidersammlig gäh.
Jetzt hani dänkt dasis imene Mami chan gäh wos wörkli chan bruche för en chline Batze is Kasseli.
Wie möched ehr das ame? Dönder alles Fötele oder säged ehr eifach en Sack vol Chleider ond fertig?
Ond wie vel verlanged ehr för en IKEA Sack voll Chleider?
Ha morn no einisch d auto prüefig. Und söt doch schlaffe. Cha aber nid bi fiu z närvös 😱😱😭. Bim erste mau bi i nid soo närvös gsi 🙈😭. Eh ja, sorry het churz da use müesse
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
536
Yeah, habe mein Wunschbuch doch noch in der Bibliothek als E-book gefunden, aber muss noch 2 Tage darauf warten
2
12
12
790
65
215
Eusi sind au betroffe
70
12
12
250
https://www.polizeiticker.ch/artikel/ruckruf-von-schwimmringen-136421
254
Has grad gluegt.
Bi üs het d Dame vode Pro Life gseit, alles usfülle und grad wenn de Chli ufd Welt cho isch grad los schicke.
Hetti sie das ned gseit hette mer das au ned gwüsst. Woher überhaupt 🤷🏼♀️
0
0
130
164
0
80
215
50
536
@susu ich glaube C&A hat jeweils auch Dirndl, aber die gefallen mir nicht so und sind ziemlich teuer für das.
@Samira Glück gehabt, wir haben die Flipper gekauft (waren unentschlossen)
@Sabrina86 ja genau, von dort habe ich mein aktuelles. Habe auch ein schönes gesehen, reut mich nur ein bisschen ein neues zu kaufen, wenn ich ja zuhause eines habe (zu gross)
@Jessi❤️A-S❤️ hoffentlich findet das Spektakel nicht mitten in der Nacht statt.
Bei mir ist server shutdown, ich kann also gerade nix arbeiten
0
3
Jetzt hani dänkt dasis imene Mami chan gäh wos wörkli chan bruche för en chline Batze is Kasseli.
Wie möched ehr das ame? Dönder alles Fötele oder säged ehr eifach en Sack vol Chleider ond fertig?
Ond wie vel verlanged ehr för en IKEA Sack voll Chleider?
1,306
153
Ach ja Local läuft wieder, jetzt wirds hier wieder ruhig😉
0
536
@Mary Lou das hat mir auch jemand schon mitgeteilt, danke dir auch. Aber ich hätte schon gerne ein schönes 😀
@mommy danke, ist mir zu klein.
Dieses hier finde ich cool
1,306
536
50
36
781
781
I di richtig Richtig leite 😂🤘🏻😎
3
57
50
153
50
297
781
Ds fägt
50
50
153
Aber si wotts nüm aalege, si isch ir Rosa/Violett Röckli Phasä aacho...
781
Ha no eis vom August 😎
🤘🏻
50
297
0
790
Du schaffsch das👍
Ich bi so nervös gsi das mer de Fahrlehrer vor de Prüefig am liebste e Schnaps geh hetti😜
0
0