đđ. Merci fiu fiu mau fĂŒr des föteli. FĂŒele mi grad besser đđ. Vo dĂ€m hĂ€r bi i froh das i der fĂ€nti ha a gla bevor i ufs sofa bi đđ
Hallo Miteinander
Wir haben ausgerechnet heute 2jahreskontrolle, ich wÀre lieber in die Badi gegangen.
Ansonsten bin ich gerade auf Salejagd đ habe fĂŒr die Kids in der Migros, Coop und LaRedoute zugeschlagen đ dazu noch FixleintĂŒcher, Matratze, Duvet fĂŒr das neue Bett meiner Tochter gekauft. Und fĂŒr mich 2 tolle Shirts zum schlafen đ
Sind aber scho coop, well mir hÀnd dia ka, jedi grössi von coop het es anders motiv. Well mir hÀnd nia millette ka.
Ich han ebe au vo afang a fĂŒr beidi kind coop mybaby gha aber han die chline ganz anderst im erinnerig. Demfall sorry fĂŒr di falsche infos đ hĂ€tt echt chöne wette. Oh man ich lahn nah
Mir wĂŒrded gern es muggĂ€netz as fenster ane mache. WĂŒssed ihr wo mer das nach mass oder fixfertig chaufe cha? Jedoch nöd mit bohre, da mir nur zur mieti sind. Danke fĂŒr tipps!
@rosa. i hÀt der e gueti adrÀsse för muggegitter. SÀlbstchlÀbendi si nid vor langer duur. Ond zudem fendis före Pvc drinn nid guet.. (sunne + chlÀber amene Kunsstofffenster wird IMMER gelb)
sind im moment grad schwierig zum ĂŒbercho au online wells so gfroged isch..ich hans ime lade in Winti. Aber uf gut betucht hets u viel uswahl..aber het hald sind pris...
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner NĂ€he austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
297
781
297
141
1,306
0
184
0
81
1,306
81
0
536
Wir haben ausgerechnet heute 2jahreskontrolle, ich wÀre lieber in die Badi gegangen.
Ansonsten bin ich gerade auf Salejagd đ habe fĂŒr die Kids in der Migros, Coop und LaRedoute zugeschlagen đ dazu noch FixleintĂŒcher, Matratze, Duvet fĂŒr das neue Bett meiner Tochter gekauft. Und fĂŒr mich 2 tolle Shirts zum schlafen đ
81
Ich han ebe au vo afang a fĂŒr beidi kind coop mybaby gha aber han die chline ganz anderst im erinnerig. Demfall sorry fĂŒr di falsche infos đ hĂ€tt echt chöne wette. Oh man ich lahn nah
81
1
aber das chönd au die usem
GschÀnkpÀcktlu vom coop sie das sie anderst usgsend
1
64
1,306
0
0
781
271
184
164
43
1,306
1,306
stimmt..grad gmacht..merci fĂŒr dErinnerig.
13
Genau de gehts im lipo grad
409
Was sagt ihr zu unseren Themen der Woche, mag uns wer was schreiben dazu.
https://www.babyforum.ch/discussion/3610/tdw-schoen-sprechen-dialekte-und-mundart-in-der-erziehung
WĂ€re toll wenn wir das TdW dauerhaft einfĂŒhren könnten oder?
11
781
53
2
49
1,306
781
240
781
240
337
4