SWISSMOM-PARTY #2 - 🤩

1171820222331

Kommentare

• @Silvia mir hend s MAM babyphone..isch gratis und sind sehr zfriede..

• Mam het en app wo au gratis isch und funktioniert guet.
  • die selled endlich mol supdate mache für android nutzer 🙄
  • chame öbert säge wie dwindlä vum aldi gschnitte sind? i find z.b pampers eher gross gschnitte..bi de pampers hemmer ez nr 2. wo ihre glaub no es wili passt..sie isch bald 6 kg..chani im aldi au nr 2 ne oder selli besser 3?
  • @Silvia ich han Babyphone3G abeglade und ben sehr zfrede. Kostet echli öbis aber es lohnt sech.
  • @Silvia mer händ s Babyphone3G ond de iSitter. Findi beidi super bisher.
  • @Stöpseli ganz viiiiil glück,das chunnt scho guet!🍀🐞
  • @kläffchen Ich hätte eines zum Ausleihen, wäre in 6005 Zuhause 😉 Ist aber meint ich eine 38. Was meinst du?
  • Huhu. Bin neu do und ha chli ä blödi frog. Tut mä i dem thread eifach alles ine schribe? 🤔🙈 kei neue thread mache wenni ä frog ha? 🤷‍♀️
  • @reni du chasch au es nois thema eröffne chunt chli druf a wenns öbis isch wo en längere ustusch cha entstoh würdi es nois thema eröffne..kurzi froge chasch aber au guet do
  • @schaai alles klar 😁👍 merci
  • Weight Watchers

Liebi Mädels, het öper vo üch WW gmacht u müesse feststeue, dass es nid s‘richtige für eim isch?
  • @frauhirsch ooh, das wäre ja nett von dir! Aber ich bezweifle dass eine 38 obenrum genügt...
  • @schildchrötlimel Aso wenn ich mich ad pünkt halte de funktioniert’s tip top. Wevell pünkt hesch dene pro Tag zum bruche? Und bruchsch d wochepünkt? Es geht lüt wo en Teil vode wochepünkt ou müend ässe dass si abnähme. Evtl. bisch ou scho nöch am zielgwecht. De gohts längsämer mit abnäh. Es Chöi velli faktore si wo d abnahm beiflusse. Und es goht nit bi jedem glich schnäll. Hesch de nur online glöst oder gosch ou a treffe?
  • @kläffchen also ich hab ein gute B-, fast C-Körbchen & es passt problemlos. 👗

Melde dich doch, falls du vorbeikommen magst. 0786040465
  • @frauhirsch ich habe eben ein C/D Körbchen. Aber ich werde mich gerne melden, falls ich noch weitersuche. Ich darf heute noch eines probieren von einer Bekannten.
  • @Nici ha 23 Pünkt am Tag zur Verfüegig. U bewege mi sit 1 Mt eifach um 1 kg ume. Nimme 600gr ab demit i d‘Wuche druf widr 500gr zuenimme 🤷‍♀️. Chume nid zu dere Spirale use. Für mini Motivation bruch i haut „Erfougserläbnis“ was hie eifach nid de Fau isch 🙈

Jänu, im Oktober fahni mit Rückbildig a, das hiuft de velech mit 🙏🏻. S‘geit haut hauptsächlich um mi Schwabu-Ranzu wo sich hartnäckig hautet 😬
  • @schildchrötlimel ich habe nach der Geburt mega geschaut um abzunehmen (es ging noch um 3kg zu viel), ich habe mühsam 1.5kg verloren und nichts hat gefruchtet. Dann urplötzlich habe ich einfach so 4.5kg verloren und gar nicht aufs Essen geschaut. Jetzt versuche ich wieder ein paar wenige KG zu verlieren und nichts geht. Bin echt am überlegen einfach wieder nach Lust und Laune zu essen...
  • @schildchrötlimel bin würkli uf der suechi nach antworte. Bisch no am stille? Evtl isisch zwenig. Es chont ou no extrem drofa wo im Zyklus grad stohsch. Bi mir isches ämu so. Und dört wo wetsch abnäh nimmsch eh zletscht ab🤷🏻‍♀️
  • @Nici nei stille nid. U gemäss verschiedene BMI-Berechner im Netz bini „normau“. I närve mi eifach ab mim Hängebauch 😭 (sorry, gseht velech wie es Luxus-Problem us, abr mi stressts, chume i ke Hose ine u träge SS-Hose 😒)

bb025790-cff9-11e9-8625-9d713acfa4ee.jpegDas isch mi aktuell BMI
  • fraue..mir sind üs am überlegge sones bettli zueztue vum tschibo
    8bf590c0-cffe-11e9-8625-9d713acfa4ee.jpeg
    8c1ceee0-cffe-11e9-8625-9d713acfa4ee.jpeg
    het das öbber? wie lang chan es kind i some bettli bliibe vum alter?
  • @schildchrötlimel Wör jetzt nit säge dass das es luxusproblem isch. Wenn scho im Normalbereich di bewegsch isches ou hartnäckiger aus wenn en höche BMI hesch. Verstoh scho dass das närvt aber de Buch isch ou am hartnäckigste was da abelangt 😕
  • Was cha me morn mache. Ha früsch d auto prüefig bestande. Und zwöi kind (3 jährig und 6 wuche)
  • Hey gratuliere @Stöpseli!! 🎉👏🏻🚗💨
  • Merci fiu mau 😊
  • Frage... Darf mer wehrend de Still Ziit Berocca Boost Brausetablette neh? Weiß das öbber?
  • Gratuliere @Stöpseli 👍🏻👍🏻👍🏻
  • @Tanja87 bi mir nöd sicher,aber i würd sägä nei..hät jo viel koffein guarana usw dine...
    Ha ide ss en pack kauft (für min maa) und drogistin hät mi entsetzt agluegt und gseit das ich das aber nöd dörf nä...
  • @Michèle Merci für dini Antwort 👍 staht ebe nur für Schwangere und Kinder nicht geeignet 🤔 ich las mal sii isch wahrschinli besser obwohl ich en Energiebome chönnti bruche 😂😂
  • @schildchrötlimel, känn mi met abneh öberhaupt ned us aber vellecht muesch du gar ned abneh sondern das gwäb weder chli straff kriege ond somit der vellecht eher geziehlti Buchmoskeltrainingsüäbige de gwönschti effekt chönte bringe. Ih glaub aber du hesch noni so lang her gebore ond setsch, solang dini Buchmoskle noni gschlosse send, uf genau die trainings no verzechte om keini spohtfolge z becho. Gohsch oder bisch is röckbildigsturne? Die üäbige chöntet dr hälfe. Aber wie gseit bi au kei experte
  • @schaai, ih nime jetzt mol ah vo de grössi her es es normals gitterbett. Eusi 2 jöhrig lieht immerno drinne. Euse 4.5 jöhrig lieht au no inne ond cha sech strecke aber vermuete wenn er z nacht wörd omerange werd er vermuetli oft ah de site ahstosse beziehigswiis usefalle. Er het met 3 es normals 90x200 becho.
  • @Stöpseli hey gratuliere zir bestandene prüefig!👍
  • Merci fiu mau 😃
  • Auso bi mir geit local family no😉🤷🏻‍♀️
  • @Shira ja dänkes ebe au 😬. Fah im Oktober mit Rückbildigsturne a u ha Hofffnig, dass das hiuft 🙏🏻
  • Guete Morge zäme, ab wänn händer früehstens en ss-test gmacht? Bin zwar no früeh dra, ES+5 aber ganz ungeduldig 😅 bide erste Tochter han ich ES+10 glaub positiv testet gha
  • Es+9 positiv testet
  • @schaai wir haben so ein Bett. Blöd ist nur, dass man sich nicht dazulegen kann.

@Stöpseli: gratuliere!

@karin1: ich habe bei ES+9 positiv getestet
  • Hallo zäme,
    Ich han vo swissmom i das forum gwechslet, will i endgültig nöm ine chom be dem neue wo si gmacht hend. Weiss öper, esch das no aktiv oder got das bi allne nöm🤔Mini frog zu dem forum, gita do au en öffentliche teil wo me alli froge und aliege gseht oder mues me immer ind gruppe ine go luege wos öpis aktuells hät?
    Hoff ehr chömed drus was i mein🙈
  • @Gartenzwergli hallo,auso das hie isch so z säge der öffendlich teil,für so chlini frage oder eso.wen e grössere ustuusch bruchsch zu öpisem chasch e eigede traed ersteue.
    Ah ja und bi mir geit u local no...
  • @kläffchen jo das mitem anelige hani mir au scho denkt..was wer dalternative resp. würsch snächst mol was anders kaufe?
  • @schaai nein, ich fand es eigentlich immer praktisch eine Back-up Lösung zu haben. Zuerst war mein Sohn drin, jetzt meine Tochter. Aber bald kriegt sie auch ein grosses Bett (wir müssen es noch zusammenbauen)
  • Zewi decke
    Hets be eberem e verbesserig vom schlafe bracht?
    Euse esch so es fegnest, schlat sich ständig dbiire a und „verirrt“ sich i sim eigete bett 🤦‍♂️Isches schwierig ihn schlafend dete dri zlege? Er schlaft na oft uf eusem arm i
  • @kläffchen was meinsch mit back up lösung? hesch du au das vum tschibo ka oder eifach sones bett
  • @schaai das ich die Möglichkeit gehabt hätte daraus ein normales Bett zu machen, falls ich keinen Platz für ein grosses gehabt hätte. Ich habe ein Massivholzbett von Allnatura
  • @schaai eusi muus isch knapp 6kg und han 3 vum aldi, finde sie sind normal gschnitte
  • @kläffchen han grad gseh bi h&m online heds au dirndl...☺️
  • Mini chlii Muus (i zwei Woche werd sie Jährig) esch die Nacht weder einisch 2 Stunde wach gsi 😩
    Eigentlich wär sie tot müed gsi, esch emmer weder i gnickt.. und den plötzlich weder i eusem Bett umetrollet. Kennt das no öper?
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum