ha wider einisch e frag. Und bitte nur uft frag antworte wie dirs heit gmacht 🙈. Ab welem auter heit dir bi eune babys mit brei a gfange?
1. Chind wo alli riiebizeiche erfüllt xi sind (selber sitze, mit de finger grife und es muul füere, usw) 2. chind: gar ned, direkt vom tisch wo ebefalls rifezeiche erfüllt xi sind.
Bi bedne so plus minus 6,7 Mönet.
De älter mit ca 4Monet, de het aber hindereghau vo ahfang ah wie en mähdrescher gli drufabe hämer uf blw gwächsled. Die chli hämmer au mit 4 mönet ahfoh probiere, sie het nid so vel devo welle wösse ha de weder pausiert ond weder probiert etc den hämmer bi ere au met blw probiert und das het sie besser gfonde gha da esch met ca 5/ 6 Mönet gsi.
Merci fiu mau für die viele antworte. Mini tochter isch jetzt de 3 mönet. Und si luegt immer meega gspannt zue wen mir ässe und macht meega schmatz grüsch 😂😍🙈
@Minifee Ok danke..das isch ez denn bi ois au fertig aber merke sie het amigs immer nochli zkämpfe..s isch ned fescht das sie müessti brüele und au nie lang..und sobald sie het chöne stuele oder 💨 ischs au wieder verbii..drum weissi ez garned obi nomal eis sel poste aber ich glaub ich lahs und lueg mal..
@Stöpseli met 3 mönet wördi au noni uf brei etcwäche will de körper/ verdauuig för das gar ned usbaut esch. Das esch früäschtens ab 4mönet +. Wörd au kei brot oder babyguetzli geh ih dem alter. Aber schlossemänt es dies baby und du muesch wösse was för eu rechtig esch 😊.
Mache sit gfühlte 150 Jahr bi JEDEM Wettbewerb vo Migros mit. Unter anderem au so „Produktetester gesucht“ Sache! U iz bini Userwählt worde 😳🤪💃🏼. Nach wirklich jahrelang erfolglosem Mitmache!
@schildchrötlimel achso esch das gmeint 🙈
Han denkt es geht eifach vo eim Gschäft wie en Adventskalender, wo jede Tag öpis neus chansch gwünne. Glaubs Coop Hello Family het das letscht Jahr so ähnlich gmacht..
Ich habe dieses Jahr echt viel gewonnen, weil halt auch nicht viele mitgemacht haben. Bei den Adventsgewinnen spielen halt sooo viele mit, dass auch die Chance klein ist etwas zu gewinnen...
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
0
164
781
781
164
30
297
164
790
790
30
(1 blaue & 1 wiise BH send weg, langarm anthrazit & rot send ebefalls weg)
781
240
781
297
64
211
626
240
249
1. Chind wo alli riiebizeiche erfüllt xi sind (selber sitze, mit de finger grife und es muul füere, usw) 2. chind: gar ned, direkt vom tisch wo ebefalls rifezeiche erfüllt xi sind.
Bi bedne so plus minus 6,7 Mönet.
496
271
297
781
337
207
164
337
1,306
207
496
297
337
781
Mache sit gfühlte 150 Jahr bi JEDEM Wettbewerb vo Migros mit. Unter anderem au so „Produktetester gesucht“ Sache! U iz bini Userwählt worde 😳🤪💃🏼. Nach wirklich jahrelang erfolglosem Mitmache!
1,306
781
536
781
536
781
536
781
87
781
3
87
Han denkt es geht eifach vo eim Gschäft wie en Adventskalender, wo jede Tag öpis neus chansch gwünne. Glaubs Coop Hello Family het das letscht Jahr so ähnlich gmacht..
781
@Rizzitella isch mir glich; aui als Spam markiert 😂😎
3
536
781