Geit bi öich ds Localfamily o nüm?? Ha ds App glöscht und neu installiert u itz chani mi nüm ilogge, obwohl d Agabe stimme. Pw zrüggsetze funktioniert o nid 🤷🏻♀️🤔?!
Es cha au eifach de server abgstörzt sie ond sobald de weder lauft laufts weder ond wenns wössed das de server down esch interessierts die eh nid wills wössed es chond weder.
Aso kei panik, abwarte ond Tee trinken.
Hallo zäme. Cha mir öpert evtl helfe. Ha wele schnidbrettli mit em aohn verziere. Wie gaht das scho wider? Und woher chumi brettli über? Gonis farbe gönd oder? Danke
@chica.1 i han gad a gmacht schnidbrettli vom coop die acryl de mit gonisfarm bemolt. Noher sicher 1-2 wuche trôchne loh (has vergesse gha 😁🤪) de i de leere gschierspüelmaschine e churzprogramm 60grad ohni mittel gmacht und es hebt no immer🤩😬
Ava Armband.... hat jemand eines rumliegen, welches nicht mehr benötigt wird? Möchte es mal so versuchen, anscheinend gibt es gute Erfahrungsberichte....
@schildchrötlimel nein, letztes Jahr habe ich irgendwie 1.5h täglich Wettbewerbe ausgefüllt und dafür 2 Preise gewonnen... Darum Fülle ich die auf Instagram aus und vereinzelt fb
Hallo zemme ich wende mi a eu. Ich schäm mich bitz für die Frog 🙈
Ich han am Fritig obed e FG i de 6.ssw (5+5) erlitte. Also han sehr starchi Bluetig becho. Hett das schomol öppert ka dass d‘Bluetig „gstunke“ hett. Isch das normal? Es erinneret mich an Wuchefluss aber isch dütlich bissender de Gruch. Isch das normal ?
@lunapiena , füehl di drückt, äs tuet mer sehr leid für di.
Cha dir zwar ke Antwort gäh, ha kei Erfahrig, würd dr FA fragä. Aber Schämä muesch di sicher nid.
@lunapiena ohh ich umarm dich fescht ... ich ha das au scho 3mal durrä gmacht ..
Isch de au en chlumpe usä cho ?
Das wär de dottersack ... das isch wichtig das alles usä chunt .. und das es schmöckt hani au 1mal gha .. also muesch dich gar ned schäme .. 😘 hesch es am arzt gmolde ?
Wünsch dir alles gueti 😘
@lunapiena das tut mir sehr Leid zu lesen. Ich hatte bis jetzt nur MA, also ohne Blutungen und kann deshalb keinen Erfahrungsbericht abgeben. Bist du denn sicher, dass es abgegangen ist? Meine Kollegin hatte in der Frühschwangerschaft auch 1x sehr starke Blutungen, trotzdem war alles gut.
Danke für eui Antworte & eues Mitgfühl❤️🤗@JennyHelin isches bi dir dötte wos gschmöckt hett alles okei gsi ? Also hesch kei Gebärmuetter Entzündig oder so ka ?
Es sind scho am Fritig zwei riese Klümpe usecho, also ich nimme ah es isch vieles scho abgange...
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
339
12
112
12
86
12
0
496
Aso kei panik, abwarte ond Tee trinken.
781
781
79
86
112
12
297
5
5
207
45
45
297
45
297
45
297
45
240
536
496
0
240
240
781
240
Würdne schüsch gärn übernäh.😄
24
45
297
339
781
536
781
0
536
496
781
161
Ich han am Fritig obed e FG i de 6.ssw (5+5) erlitte. Also han sehr starchi Bluetig becho. Hett das schomol öppert ka dass d‘Bluetig „gstunke“ hett. Isch das normal? Es erinneret mich an Wuchefluss aber isch dütlich bissender de Gruch. Isch das normal ?
153
Cha dir zwar ke Antwort gäh, ha kei Erfahrig, würd dr FA fragä. Aber Schämä muesch di sicher nid.
488
Isch de au en chlumpe usä cho ?
Das wär de dottersack ... das isch wichtig das alles usä chunt .. und das es schmöckt hani au 1mal gha .. also muesch dich gar ned schäme .. 😘 hesch es am arzt gmolde ?
Wünsch dir alles gueti 😘
536
@lunapiena das tut mir sehr Leid zu lesen. Ich hatte bis jetzt nur MA, also ohne Blutungen und kann deshalb keinen Erfahrungsbericht abgeben. Bist du denn sicher, dass es abgegangen ist? Meine Kollegin hatte in der Frühschwangerschaft auch 1x sehr starke Blutungen, trotzdem war alles gut.
161
Es sind scho am Fritig zwei riese Klümpe usecho, also ich nimme ah es isch vieles scho abgange...