@schaai Wir hent dÀ Banz ka, ha dÀ mega gfunde, sie het ne jetzt bis 2 1/2 treit. Ersch jetzt hei wer gwÀchslet uf diÀ vo der Landi/Bau und Hoppy, sind bis jetzt gross gsi.
Bi eus erst mit ca 1/2jöhrig drum chanis fĂŒr so ganz chli gar nid sege,mir sind aber zfriede gsi,sie hed a de fasnachd nie de aschii gmachd gha as wersere trotz em ghörschutz zluud.đ
@schaai mini Klie isch am 22.Jan uf WÀlt cho und 1. Monat spÀter ader Fastnacht zerscht Mal agleit. Hinderschti, Ruhigsti Egge 10min. Umzug gluagt, vo da WÀg immer wens irgendwo lut isch.
Mer hĂ€nd förd d Kids sehr frĂŒĂ€h d 3M Kidz vo Coop brucht und esch nie es problem gsi. Sie hĂ€nd guet ghebed ond d ohre abdeckt. Het nie eis was dr gliche to das z luut esch. HĂ€nd sogar gschlofe wens mĂŒĂ€nd gsi send.
Mir si i dÀ FeriÀ u irgendwiÀ isch dr Wurm drin.
Ăs absoluts beschissnigs Zimmer, mit dĂŒrĂ€glĂ€gnĂ€ MatratzĂ€, mi Maa hett megĂ€ RĂŒggĂ€weh u bi mir fahts o aa.
ZuĂ€dĂ€m chlagt ĂŒsi Tochter ĂŒber OhrĂ€weh. Mir hei Algifor gĂ€h, aber jitz mĂŒessĂ€ mer hiĂ€ no zum Doktor.
Ou Mann!
Aber no öppis positivs zum Schluss. Z Meer in Zakynthos isch Àcht toll!
@Mary Lou oje,chöiter nid zimmer wĂ€chsle?wĂŒrds villicht sĂ€ge das d matratze nĂŒm fĂŒr vil si.i hoffe die chöit z beschte drus mache und at chline gaaaaaanz gueti besserig.đ
I has scho gseit, nĂŒtzt nĂŒt. Tja, i machĂ€ de Ă€ ehrlichi(nid bös) BewĂ€rtig im Trip Advisor.
Das Hotel isch zimli guet bewÀrtet gsii, verstahni nid...
Si zwar frĂŒndlich u Ă€s isch nid alles schlĂ€cht. Aber ds Mobiliar isch uralt u verwohnt, bir BadwannĂ€ geit dr Lagg ab... ds schlimmschtĂ€ si Ă€cht MatratzĂ€(wi si underem Liintuech usgseh hani nid gluegt, wotti lieber nid wĂŒssĂ€...)
Dr ChliinĂ€ geits besser, si darf eifach nĂŒm touchĂ€ im Moment.
@Nessa mir hend viel vo Little Dutch Company oder Grimms. Bi snowflake Kindermöbel findsch au sehr viel Sache (Liewood hett au ganz schöni Spielsache)
Zum glĂŒck isch de tag gli ume..29 grad ide wohnig, min 16mt sit gester z nacht mit fieber đ€ natĂŒrlich meega ahhĂ€nglich, weinerlich und nur uf mirđ„” und ich no ide 31ssw wo sit hĂŒt elefantefĂŒess hetđ freu mi scho das es glii wieder chli abchĂŒheletđđŒ
FĂŒr diĂ€ wos interessiert: mir hei de gliich no Ă€s anders Zimmer ĂŒbercho.
Hei jitz nöii MatratzĂ€, drfĂŒr stinkts im Badzimmer nach brackigem Wasser u liecht nach Urin.
Hotel California Beach in Laganas Zakynthos isch nid zâempfehlĂ€.
welles isch de best WINDELEIMER?
Wo im âunterhaltâ mit kassette etc. keis vermöge kostet & nöd stinkt!!?
gern mit FOTI đgit ja vo gliche marke au verschiedeni.
sangenic hÀmmer scho gha & finds nöd guet, stinkt trotzdem.
@A___A i dem fall wenns ihn ploged wĂŒrd ich ihm es zĂ€pfli ge..das chame dene problemlos mache..isch kein wirkstoff isch nur es glycerinzĂ€pfli..hol das morn ide spothek..bulboid f. babys..mini frĂŒndin het sgliche problem ka.nochm zĂ€pfli hetter jewils denn uu huer gsch....đ
@schildchrötlimel isch sicher guet..aber i demfall isches scho eher akut..bis det mol en termin hesch..aber lĂ€ngerfristig wĂŒrdi au cranio oder osteo
@A___A jo sicher..du dusch jo scho noch de geburt fiebermesse
.da isch nĂŒt anders..dusch chli gleitmittel vorne ad spitze und ineschiebe hani au scho gmacht..ich schaffe uf de gastroenterologie und han mi diesbezĂŒglich mol mit em kindergastroenterolog unterhalte đ
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner NĂ€he austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
1,306
781
1,306
1,306
142
215
1,306
1,306
142
141
215
356
496
1,306
153
Ăs absoluts beschissnigs Zimmer, mit dĂŒrĂ€glĂ€gnĂ€ MatratzĂ€, mi Maa hett megĂ€ RĂŒggĂ€weh u bi mir fahts o aa.
ZuĂ€dĂ€m chlagt ĂŒsi Tochter ĂŒber OhrĂ€weh. Mir hei Algifor gĂ€h, aber jitz mĂŒessĂ€ mer hiĂ€ no zum Doktor.
Ou Mann!
Aber no öppis positivs zum Schluss. Z Meer in Zakynthos isch Àcht toll!
240
153
Das Hotel isch zimli guet bewÀrtet gsii, verstahni nid...
Si zwar frĂŒndlich u Ă€s isch nid alles schlĂ€cht. Aber ds Mobiliar isch uralt u verwohnt, bir BadwannĂ€ geit dr Lagg ab... ds schlimmschtĂ€ si Ă€cht MatratzĂ€(wi si underem Liintuech usgseh hani nid gluegt, wotti lieber nid wĂŒssĂ€...)
Dr ChliinĂ€ geits besser, si darf eifach nĂŒm touchĂ€ im Moment.
233
254
Han die aber vomene grosse SpielzĂŒglade vom DĂŒtsche. S git die Marke aber au da ide Schwiz
356
11
1,306
254
254
781
337
536
240
337
153
FĂŒr diĂ€ wos interessiert: mir hei de gliich no Ă€s anders Zimmer ĂŒbercho.
Hei jitz nöii MatratzĂ€, drfĂŒr stinkts im Badzimmer nach brackigem Wasser u liecht nach Urin.
Hotel California Beach in Laganas Zakynthos isch nid zâempfehlĂ€.
254
11
Hehe so guet... ja den hĂ€mer au đ
30
215
Wo im âunterhaltâ mit kassette etc. keis vermöge kostet & nöd stinkt!!?
gern mit FOTI đgit ja vo gliche marke au verschiedeni.
sangenic hÀmmer scho gha & finds nöd guet, stinkt trotzdem.
1
1
1
790
1
184
781
1,306
0
781
1,306
1,306
@schildchrötlimel isch sicher guet..aber i demfall isches scho eher akut..bis det mol en termin hesch..aber lĂ€ngerfristig wĂŒrdi au cranio oder osteo
0
1,306
.da isch nĂŒt anders..dusch chli gleitmittel vorne ad spitze und ineschiebe hani au scho gmacht..ich schaffe uf de gastroenterologie und han mi diesbezĂŒglich mol mit em kindergastroenterolog unterhalte đ
0
249
evt mal de Fencheltee weg lah, z vil chan zu verstopfige fĂŒere.