SWISSMOM-PARTY #2 - đŸ€©

12526272830

Kommentare

• Bisch de bim arzt gsi ?
    Ja ich ha de eifacht eh chlini entzĂŒndig han aber nĂŒt degege chöne neh ... oder mache... wo bluetige fertig gsi sind hani de obe in Jogurt taucht đŸ€Ł hĂ€t aber guet gnĂŒzt ..
    Oder was au chasch mache isch uf dBinde chli Äterisches Lawendel öl druff due .. das berĂŒhigt und schmökt fein ... das macht mer au nach de geburrt mitem Wochefluss
  • @lunapiena Es tuet mir mega leid das em FG gah hesch. I Chader ou ke Antwort uf dini frog gĂ€h do i mi mit FG nit uskenne. E wĂŒnschter aber vell Kraft zum die verarbeite und schĂ€me muesch di sicher nit.
  • @biancazh Döfsch di be mer mĂ€ude wenn wetsch
  • Wer hetti interĂ€ssi z Wichtle und zwar nid nur an Wiehnachte? Denn chömid doch ih eusi Facebookgroppe ud machid mit.
    https://m.facebook.com/groups/jahreswichteln
    Wörde eus öber no meh zeilnÀhmer freue eb chli oder gross.
  • Hallo zĂ€me. I ha ume eis e frag, bir toniebox gö da ou die figure wos ir migros het gĂ€? Oder nur die origin ale?
  • @Stöpseli: d Migrosfigure gönd ned druf will das es anders system esch. D Migros figure gschichte sind uf dr Box gspeichered. D Tonies send eigentli uf de figure sĂ€lber droffe ond ned derĂ€kt uf dr box.
  • Isch denn das öbis die Tonie Box?
  • Also mini tochter wird im Januar 1 .. und bechunt jetzt uf dwiehnachte eini ... đŸ€— dkollegin hĂ€t eini und mini chli hĂ€ts so toll gfunde 👌 den hani jetzt ihre au eini kouft ... und bi scho gspannt
  • Die FigĂŒrli verzellet Gschichtli oder Lieder gĂ€l? Wie Ă€ moderne Kasetterekorder sozsĂ€gĂ€?
  • Ja es git gschichtli zb. ARIELLE, SANDMANN, BENJAMIN, oder Musik zb. Die 30 beste schlaflieder , Bewegigs lieder, ZĂ€hllieder.. aber du chasch au en Kreativ Tonie mache .. de chasch sĂ€lber belade mit musik.. so eini isch au immer bide Box debi ( han mer jetzt eini Kauft wo 30% gsi isch ide Migros und han na de newslater bstellt im Melectronics de hani nur na 59.- zahlt .. sust sind die rĂ€cht tĂŒĂŒr ... und d'Figure chunsch mom. Bim Babywalz gĂŒnschtig ĂŒber
  • Super danke fĂŒr dInfo...also wie Ă€n moderne Kasetterekorder dĂ€mfal 😊👍 finde so Hörspiel no schö fĂŒr Kind, ha ich IMMER als Kind glost gha.
  • @Moonpie87: Eusi beidi chind hĂ€nd d tonieboxe und Figure dr zue. Sie findets bisher toll.
    Die wo tonies liebed schwÀrmed förd tonies die wo tiger hÀnd förd tiger ond die wo wederwas anders hÀnd schwÀrmed förs dritti. Do chasch froge werd wotsch. SchlossÀntli mues es för eu stimme.
    Bi de tonies hesch ebe die figure wiit sĂ€lber seisch statt kasette oder cds. Binere andere box tuesch en speichermedie inne met verschedene gschechte/ lieder droffe etc. Ond jo, einigi sueched immermol weder en figur. Aber es bi eus met de MC ned au so gsi đŸ€·â€â™€ïžđŸ€Ł. Het alles vor und nochteil. D Tonie esch sehr robust au in bezug ofs abegheie. S einzige was heikel send, send d ohre. Jedoch chamer die sehr unkompliziert flecke loh ond de service esch sehr nĂ€tt.
    Finde bi de tonies no guet das dert, zumindest jetzt no ned, en grossfirma dr hinder steckt. Sondern zwei vÀtere die idee dr zue gha hÀnd unds verwörklicht hÀnd. Also quasi en familie storry dehinder esch. Aber wie gseit. Es mue för jedi familie sÀlber stimme. Vellecht lesisch die mol ih die verschedeni möglichkeite inne zom usefinde was er besser oder eifacher finded.
  • @JennyHelin: stimmt nid ganz es esch ned immer en kreativ dr bi wenn mer s starterset postet. Git au senigi met scho gschichte. Aner das escv ahgschrebe mue mer eifach chorz uf dr pakig lĂ€se was dr bi esch.
  • Ha so chli gluegt, Tigerbox findi nöd so toll. Wenn denn eher Toniebox...find die FigĂŒrli ziemli lĂ€ssig. MinĂ€ isch a Wiehnachte erst 8 MonĂ€t aber mir isch suscht als GschĂ€nk nĂŒt anders in Sinn cho, SpielzĂŒg hĂ€t er scho gnueg, Kleider sowieso 🙄😂 dĂ€nkĂ€ aber chas jo uf dSite due und ihm dĂ€nn gĂ€ wenn er jöhrig isch. Lieder findet er scho jetzt sehr toll 👌 und bis denn los ich eifach die Gschichtli 😂😂
  • @Moonpie87 eusi chind knapp 3 und 7mönet hend beid eini... bi de chline lömer zum wickle immer musik ab und de junior lost selber viel... finds es mega cools system mit de box und de figĂŒrli...😍 mir hend uuu viel kreativ-tonies... hend det schwiizer kinderlieder, globi, pingu, schwiizergoffe usw drufglade... mir findets super und jede franke wert... mer chan sich jo immer weder neuiii figure wĂŒnsche...â˜ș
  • Und wir e haben Hörbert. Haben uns dafĂŒr entschieden, weil man kein Zubehör mehr kaufen muss und nichts verloren gehen kann
  • HĂ€t öbert Ă€s Wintercover oder Jackeerwiterig zverkaufe?
  • Sooo genial we me sit 7.15 dĂ€ scheiss nuggi darf sueche đŸ€ŻđŸ€ŻđŸ€Ż(Ah und mir hĂ€tte jetzt 7.45 đŸ€Šâ€â™€ïž)
  • @Stöpseli Ich bi syytem 6.55 wach will die glai nym schloofe willđŸ€·đŸŒâ€â™€ïž resp jez isch sie sooo mied dass sie nomol schlooft, ich bi jedoch wach und mi Maa pfuust au nođŸ™„đŸ€ŠđŸŒâ€â™€ïž
  • HĂ€t öbert im Seeland oder Ruum Bern Ă€s TĂŒrschutzgitter zum abgĂ€?
  • Ig wĂŒnschĂ€ Öich Ă€ guetĂ€ Rutsch u fĂŒr ds nöiĂ€ Jahr numĂ€ ds BeschtĂ€đŸŽ‰đŸ€
  • Funktioniert bi eu s lokal?
  • Ja, alles problemlos
  • đŸ€” bi mir nöd
  • Bi mir funktionierts scho sit ĂŒber eme halbe Jahr nöd 😂. De Support isch inexistent.
  • Has app glöscht und wieder glade, funktioniert wieder
  • Louft dahie ĂŒberhoubt no öbbis?? Isch sooo schad, das me fasch nĂŒt me list, und wen mau öbbis isch isch es wĂ€g em local 😞. Sorry, meines nid bös, isch eifach schad 😞
  • Das isch hie haut so d ,,NotfauApp“ wenn z andere nĂŒm louft 😂 aui wo so eifrig ĂŒbere gwĂ€chslet si si zum grosse Teil wider zrĂŒgg zu Local
  • @Stöpseli hani imfall au dĂ€nkt...
  • Das Local goht bi mir gar nöd đŸ€·â€â™€ïž no kie gangĂ€
  • @Stöpseli Ich lueg immerwiedermol do ine😊
  • Ich lueg bi beidem (lies a beidne orte d bietrĂ€g😊), jedoch hani bim lokal mit öppertem gschriebe gha, woni e antwort brucht han, darum hani gfröget gha😊
  • Über welli App redet ihr ? Die kenne i gar ned đŸ€·â€â™€ïžđŸ€”
  • Luage eu immer beidi a und lise gĂ€rn i beidne und mache Ă€ Bitrag weni zgfĂŒhl ha könnt wieterhĂ€lfe.
  • @JennyHelin ĂŒbers localFamily App
  • I findes eifach schad, das me hie nĂŒm sehr fiu lisst 😞
  • es tĂŒnd ebe u viel grad es thema uf anstatt do ine schriebe..
  • han mol e frog..mir gönd ende januar serste mol mut ĂŒsre tochter in schnee id lenzerheid..nĂ€med de davoserschlitte mit sitzufsatz mut sie isch 8 mönet. was wĂŒrded ihr alegge? bin mer am ĂŒberlegge weg me schneeazug..zum sie villicht au mol uf de schnee setze..oder isch das ĂŒbertriebe? mir hend eifach en warme kaiser fuesssack und en engel fleeceazug..
  • @schaai ich wĂŒrd Ă€n Schneeazug azieh 👍 so chasch sie au in Schnee due, isch fĂŒr sie sicher super interessant. Ha min au mit 7 Monet in Schnee do und er hets u cool gfunde.
  • I wĂŒrd ou Ă€ Schneeazug aalegĂ€. De sit ihr flexibler u chöit ihr sĂ€ ou i Schnee setzĂ€. Fleece wĂ€r ja schnĂ€ll nass
  • mini muus hĂ€t en warme sofshel ahzug treit im erste winter. eifach warm drunder ahgleit und warmi schĂŒeli (stronz, reima) drĂŒber. so hĂ€t sie in schnee chöne aber au is tragtuech.
  • Hmm, ich finde halt hier bekommt man nicht viele Antworten...

@schaai ich wĂŒrde auch den Schneeanzug anziehen
  • Ich wĂŒrd au en schneeahzĂŒg ahlegge sus muess si immer im schlitte hocke 😅
  • Ich wĂŒr ez en Softshellazug drĂŒber zieh und warm drunder. De chasch au no im FrĂŒhlig bruche. Ich dĂ€nke da immer chli praktischer 🙈 Mir sind so au id Berge wo Tochter 1s xi isch. Mega lang sitzt sie ja ned im Schnee.
  • I ha ou e frag, mini tochter isch jetzt 5 1-2 mönet aut. Im mĂ€rz we si 7 1/2 mönet isch d toufi vo ihre. Jetzt mini frag, si het jetzt scho kleidli grössi 74/80 🙈, was het si de ar touffi fĂŒr ne grössi? đŸ€”đŸ€”đŸ™ˆ oder wĂŒrdet dir erst churz vor der toufi öbbis chouffe?
  • Das esch schwer zsĂ€ge @Stöpseli. Es cha die das sie denn immerno s 80 beziehigswiis d doppelgrössi het, cha aber sehr guet sie das sie denn scho es 86 het.
    Vellecht chasch chli rekonstruiere wie schnĂ€ll sie besher gwachse esch also nach wie vel Wo het sie weder en neui grössi brucht. Vellecht hilft dir das. Ond wennd nĂŒt wotsch pstelle den wördi nochli warte bes den. Ih ha bi mine aber en Nr gr gmacht gha, omeletzte chamer immerno.
  • @schaai i wörd au en Schneeazug alege. Vellecht wĂ€nd ehr jo denn mol ines Resti uf Terrasse und denn wĂ€r sie jo nöm im Fuesssack. I ha de Schneeazug meistens no separat debi. De esch schnell a- und abzoge :-)
  • Hat jemand von euch auch eine Eiseninfusion in der Schwangerschaft gebracht? Mein HĂ€moglobinwert ist zu niedrig jetzt muss ich noch bin in der 34 ssw eine Infusion machen🙈...bin etwas Ă€nglistlich bezĂŒglich Infusion könnt ihr mich etwas beruhigen????
  • Keine Angst, ich erhalte jedes Jahr eine, schwanger und unschwanger. Kurze Zeit spĂ€ter fĂŒhlt man sich viel fitter und wohler. Und wĂ€hrend dem, merkst du gar nix. Liegst ca ne Stunde dort 😊👍
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner NĂ€he austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum