Het öpper vo euch au scho die neue Milette Windle kauft?
Weiss ned öps nur mer so gahr aber han s'gfühl d'Windel esch grösser als die vorher. Trotz de gliche Gwichtsahgabe und Grössi 🤔
Es ish en gruppe: friends
Dasmer au gseht wer hinder dene pseudonym und näme steckt. Wels local app amix bzw bi gwüssne spinnt hets admin vode gruppe uf öffentlich gstellt. Drum gsehnds all. Wel sie selber lang amix ned inechund.
Hallo zäme. I ha wider eis e frag, si isch mer rächt pinlech 😯🙈. Und zwahr, i ha nie würklech ob oder so brucht wen i mini täg ha, jetzt wet i se glich mau us teste. Weli würdet dir empfähle? Und was isch eigendlech der ungerschied zwüsche de ob und de tampongs? 🙈. Sorry d frag isch mer ächt u pinlech 🙈🙈🙈
Ob sind eigentli au tanpons. Isch eifach en marke name.
Ich bin voll öberzügt vo OB... anderi Tamponsmarke hend amigs au so en Plastikhilf zum s'Tampo inne due.
Also was ich dir au empfele chan isch en Ladycup.. also eh Tassä 🤣🙈
Dur Obs bini immer so uströchnet 🤔 und mit de ziit duet de das weh bim inäschiebe... ah ahfang wend mensch starch sinf nimi obs plus eh chlini ihlag als schutz 🙈 und abem 3te Tag nur Tassä ... und met spart echt megga Geld demit 👌
@sunny82 mir isch es 4 Täg nüme gange. Has denn neu abeglade. Bin uf "mein Konto", han mi denn abgmolde (obwohl niemert agmolde gsie isch) und denn han i mi neuagmolde und nochdem isch es wieder gange
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
271
87
Het öpper vo euch au scho die neue Milette Windle kauft?
Weiss ned öps nur mer so gahr aber han s'gfühl d'Windel esch grösser als die vorher. Trotz de gliche Gwichtsahgabe und Grössi 🤔
233
1,306
74
Dasmer au gseht wer hinder dene pseudonym und näme steckt. Wels local app amix bzw bi gwüssne spinnt hets admin vode gruppe uf öffentlich gstellt. Drum gsehnds all. Wel sie selber lang amix ned inechund.
1,306
496
112
337
0
337
496
297
79
Ich bin voll öberzügt vo OB... anderi Tamponsmarke hend amigs au so en Plastikhilf zum s'Tampo inne due.
781
297
488
Dur Obs bini immer so uströchnet 🤔 und mit de ziit duet de das weh bim inäschiebe... ah ahfang wend mensch starch sinf nimi obs plus eh chlini ihlag als schutz 🙈 und abem 3te Tag nur Tassä ... und met spart echt megga Geld demit 👌
297
339
781
297
153
Chasch ja mal chli googlä, ob das ä Option wär für di
55
531
36
112
55
409
Nachdem dieses Thema auch schon wieder 1.500 Kommentare erreicht, was haltet ihr davon, wenn wir in ein neues... Nummer 3 einziehen.
Hier geht es lang.
https://www.babyforum.ch/discussion/4016/swissmom-party-3
Liebe Grüße
Admin