I lise viel das in Dütschland nach dr 30 ssw au 2 Wuche ä Untersuechig asteit. Isch das ir Schwiiz au so? Und wird bi üs de jewiils ä Ultraschall gmacht? Und wenn de zerste CTG?
Hoi. Auso i bi jetzt i der 36 ssw und ha nid regumässiger kontrolle. Bim erste scho, da ha i würklech au 2 wuche när e termin gha, einisch isch es CTG gmacht worde und z andere mau när ultraschall. Und ja hie ir schwiz wärde aui ungersuechige zaut. 😊. Ah u jetzt bim zwöite ha i nechst wuche z erste mau es CTG u de steit de ou 2-3 wuche speter der KS a 😍😍😍
Es sind all Ärzt echli anders igstellt. Ich Han die ganz Ssw all 6 Wuche en Termin gha. Immer mit US. Mis erste Ctg hani ersch im letste Monet vo de Ssw gha. Und denn au insgesamt nur 3mal. Denke es chund au uf d Ssw drufah. Wenn sie komplikationslos isch wirsch au ned meh untersüech und Ctg gha.
En Guete Endspurt 😉👍
Liebs Grüessli
Danke euch! Also demfall leider nid meh untersuechige 🙈🙈 @Tanja87 bi erst ir 23 ssw also nonid grad dr endspurt. Aber het mi eifach wunger gno, da me soviel list vo dütschland 😁
Ich han 32ssw den 36ssw und den 38ssw im Spital mit em erste CTG. Han vorher nur US gha. Wen nüt speziels isch, isch ned nötig meh zgah.
Vorher hani 5-6 Wuche Rythmus gha, je nach dem wies passt het.
Han am afang bis ca ssw 30 all 5 wuche fa gha jetzt all 4 wuche... Han jetzt morn ide ssw37 s erst mal es ctg..
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
297
790
Es sind all Ärzt echli anders igstellt. Ich Han die ganz Ssw all 6 Wuche en Termin gha. Immer mit US. Mis erste Ctg hani ersch im letste Monet vo de Ssw gha. Und denn au insgesamt nur 3mal. Denke es chund au uf d Ssw drufah. Wenn sie komplikationslos isch wirsch au ned meh untersüech und Ctg gha.
En Guete Endspurt 😉👍
Liebs Grüessli
132
70
172
Vorher hani 5-6 Wuche Rythmus gha, je nach dem wies passt het.
337
3