Hoi zäme, ich ha am 19.3.20 ET. Bi mir ischs die 2. SS. Bi ide Ferie sit ichs weiss und würd so gern au ide CH si zums chöne bestätige lah 🙈 bi hüt 6+3
Ich weiss ned wie‘s euch im Moment gahd aber ich fühl mi zimli elend. Die gabz ziit schlächt (ohni erbreche) und totkabutt - chönt überall ischlafe. D‘arbetstäg chömed mir ewigs lang vor. Und als wärs ned scho gnueg ez no so chopf- hals und ohreweh... ABER d‘freud ish nach wie vor riesig. Hüt bi 9+2 🥰🥰🥰
@Naniii mir ischs au übel ohni erbräche, und das scho sit 2 wuche, zudem hani bi dere SS sit usbliebe vode mens Schwindel, kenni vode erst SS nöd 🙈
Hend ihr amel au bi de eierstöck sonen komische bliebende schmerz? Fühlt sich so ah als wär en ballon det wo grösser werde wot ( weiss nöd wie beschriebe🤦🏻♀️)
@mimi95 schwindel hani au öpe die oder dass de chreislauf eifach zemesackt. Und oft chalt.
Das mit de eierstöck hani ez weniger als am afang. Ha zershd lang gmeint ich hei wahrschindli widr en zyste...
@Naniii fühl mech ou elend...schlächt ond müed...mache am mittag amigs 2h Mittagsschlaf das god aber nor wel mi ma momentan ferie hed ond of üse sohn luegt...hoffe es god mol öpe verbii🥺😅 höt 8+5🤰🏻
Mer gods glich wie euch, de ganz tag meh oder weniger schlächt ohni chötzle (zom glöck) schwendlig (ech verträge die hetz ned) ond meega müed. 😃 zom glöck esch euse sohn so pflegeliecht ond min maa nemt mer vöu ab.
Liebi werdendi Mamis. Ich hetti de no paar Umstandes Kleider wenn öbber Interesse hetti😉 gr 38/40
Wenn öbber Interesse hed darf mer gern schriebe und de schick ich euch Bilder😁
(sorry fürs stöhre)
Wünsche euch en Schöni unkomplizierti Schwangerschaft ❤️
mich plagt beides no.. het sich nöd würkli besseret, merke eifach dasi oft ässe muen demits sich besseret mit de übelkeit, und das isch halt nöd so eifach währendem schaffe 😫
Fraue ich ha sit 2-3 täg uu mega atemproblem und merke denn immer wie en es ide brust und im hals wird und merke denn wie mis herz raast.. es macht mir scho biz sorge willi ja au schwindel han.. het das öper au?! Gahn morn endlich i die erst kontrolle🙈
@mimi95 mir fallts s schnuufe also definitiv ou schwärer...aber esch guet das zom fa chasch go höt de werd di secher beruhige...es esch halt alles en mega onstellung ond en Belastung för de Körper @stärn gniess die ersti kontrolle❤️
Bi mir gids besseri und schlächteri täg. Es gid täg a dene fühlmi hochschwanger und täg woni gar ned s‘gfühl ha schwanger z‘sii. Müedigkeit und Übelkeit variiert. Ruggeweh wird immer intensiver bi langem sitze / stah... 😣 wird wohl so sii, für das chline wunderli ischs wert 🥰❤️
Wär weiss scho alles vo üchere ss? Hend ehrs üchne Arbeitgeber so gseid? Ech be jetzt i de 12ssw ha aber erst Ende August de 2. termin...wördid ehr no warte mit säge bis de Termin verbi esch🤷🏻♀️
Mir hend am Fritig euses Schätzeli dörfe gseh. Zershd ishs fridlich gsi, nah heds wild umezabbled. 😍 sogar min partner, wo sushd eigentli eher de ‚cool‘ typ isch, isch rächt sprachlos gsi 🥰Am zistig fahd die 13 ssw ah und han vor die wuche mit mim Chef z‘rede. Ha bewusst gwartet bis zum termin will ich ned ha welle dass es denn scho z‘vill wüssed.
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
76
192
76
192
76
192
0
192
102
76
76
@mimi95, gniess d ferie, esch secher aues guet. 😃
192
22
Ich weiss ned wie‘s euch im Moment gahd aber ich fühl mi zimli elend. Die gabz ziit schlächt (ohni erbreche) und totkabutt - chönt überall ischlafe. D‘arbetstäg chömed mir ewigs lang vor. Und als wärs ned scho gnueg ez no so chopf- hals und ohreweh... ABER d‘freud ish nach wie vor riesig. Hüt bi 9+2 🥰🥰🥰
0
Hend ihr amel au bi de eierstöck sonen komische bliebende schmerz? Fühlt sich so ah als wär en ballon det wo grösser werde wot ( weiss nöd wie beschriebe🤦🏻♀️)
22
Das mit de eierstöck hani ez weniger als am afang. Ha zershd lang gmeint ich hei wahrschindli widr en zyste...
192
192
0
3
76
192
0
790
Wenn öbber Interesse hed darf mer gern schriebe und de schick ich euch Bilder😁
(sorry fürs stöhre)
Wünsche euch en Schöni unkomplizierti Schwangerschaft ❤️
192
0
102
0
102
0
76
192
76
102
192
0
76
22
Bi mir gids besseri und schlächteri täg. Es gid täg a dene fühlmi hochschwanger und täg woni gar ned s‘gfühl ha schwanger z‘sii. Müedigkeit und Übelkeit variiert. Ruggeweh wird immer intensiver bi langem sitze / stah... 😣 wird wohl so sii, für das chline wunderli ischs wert 🥰❤️
192
102
Be mer esch sie leider noned dore. E de letzte 2 woche sogar no meh worde...
192
102
192
0
endi Monet hemmer den üsen 2. Untersuech 🐣
192
102
76
192
192
0
22