@sunny83 ech has bim 1. im chef ide 8.ssw gseid d chefin heds vorhär scho gmerkt. Jetz weiss es ersch d familie. Be ide 10.ssw wett eigentlech no de 2. termin abwarte. Dordas dasi ushöuf schaffe ond ehn nömme so vöu gsehne gods besser met verheimleche. 😊
Hi mamis, het öper bluetige ide ss mal gha und es isch alles guet cho? Ich ha sit 2 täg bluetige, jetzt nümm so fest wie gester aber mache mir so viel sorge.. bin au bim arzt gsi, am würmli gahds sowit guet, aber d ärzt hend glich nöd chöne säge vowas es chunt.. muess mi gedulde bis am nöchste Mäntig 😔.. dörf ez e wuche nüt me mache
Ech ha i minnere 1. ss ou bluetige gha. Ei tag ganz starch ond am andere weder nüd. Mini froueärzti hed gseid das es cha gä, wöu aues besser dorchbluetet esch ond dors usdeene vo auem mou es öderli platzt. Dänk positiv, d chance send jo sehr chli das wens härzli schlod no öbbis passiert. Ech dröcke der fescht düme das aues guet chond. Heb der sorg.
Hallo zäme.. mir köre ono zum märz. Üse Termin isch am 30.3. Sisch die 1. SS. mir fröie üs uf die kommendi zyt... villicht entsteit ja die einti oder angeri nöi fründschaft hie. Mir chöme usem seeland (biel). Liebi grüess
Danke euch für die ufmunterndi wörter, probiere positiv zbliebe aber glich macht mich die ungwüssheit fertig.. hoffe dases den bald würkli ganz weg isch..
Mer möched ou nor de ultraschall. Wenn d froueärztin öbbis uffelligs gsed seid sis eus ond söscht esch alles guet. Mer möched söscht kei teschts hemmer bim 1. ou ned.
@stärn ich due mit de chli wenn ich zähputze ihre au d bürste geh und sie machts gern. Mengisch hilfi ihre no zum zeige wie .. mir hend so ab 1 jährig ahgfange will vorher het sie nur druff ume bisse und mir hend nöd dörfe putze😄
Zum zahne hani ihre ALLES mögliche geh, am beste sind für eus camilia monodose vo boiron, Zahchügeli und halt zäpfli/sirup gäge s fieber..
Hallo zäme!