@sunny83 ech has bim 1. im chef ide 8.ssw gseid d chefin heds vorhär scho gmerkt. Jetz weiss es ersch d familie. Be ide 10.ssw wett eigentlech no de 2. termin abwarte. Dordas dasi ushöuf schaffe ond ehn nömme so vöu gsehne gods besser met verheimleche. 😊
Hi mamis, het öper bluetige ide ss mal gha und es isch alles guet cho? Ich ha sit 2 täg bluetige, jetzt nümm so fest wie gester aber mache mir so viel sorge.. bin au bim arzt gsi, am würmli gahds sowit guet, aber d ärzt hend glich nöd chöne säge vowas es chunt.. muess mi gedulde bis am nöchste Mäntig 😔.. dörf ez e wuche nüt me mache
Ech ha i minnere 1. ss ou bluetige gha. Ei tag ganz starch ond am andere weder nüd. Mini froueärzti hed gseid das es cha gä, wöu aues besser dorchbluetet esch ond dors usdeene vo auem mou es öderli platzt. Dänk positiv, d chance send jo sehr chli das wens härzli schlod no öbbis passiert. Ech dröcke der fescht düme das aues guet chond. Heb der sorg.
Hallo zäme.. mir köre ono zum märz. Üse Termin isch am 30.3. Sisch die 1. SS. mir fröie üs uf die kommendi zyt... villicht entsteit ja die einti oder angeri nöi fründschaft hie. Mir chöme usem seeland (biel). Liebi grüess
Danke euch für die ufmunterndi wörter, probiere positiv zbliebe aber glich macht mich die ungwüssheit fertig.. hoffe dases den bald würkli ganz weg isch..
Mer möched ou nor de ultraschall. Wenn d froueärztin öbbis uffelligs gsed seid sis eus ond söscht esch alles guet. Mer möched söscht kei teschts hemmer bim 1. ou ned.
@stärn ich due mit de chli wenn ich zähputze ihre au d bürste geh und sie machts gern. Mengisch hilfi ihre no zum zeige wie .. mir hend so ab 1 jährig ahgfange will vorher het sie nur druff ume bisse und mir hend nöd dörfe putze😄
Zum zahne hani ihre ALLES mögliche geh, am beste sind für eus camilia monodose vo boiron, Zahchügeli und halt zäpfli/sirup gäge s fieber..
Hallo zäme!
Eus gahds trotz paar bluetige und verordneter bettruhe guet. 80% Tendenz vom Arzt dass es es Büebli gid 🥰 hend am Mäntig de nächst untersuech.
Üs gahts gued so wiit kei beschwerde, ussert de schlaaf cha nid gued schlaafe immer wieder wach.
I gspühr sie au immer wieder bitz mol meh mol weniger😍 würkli e sehr schööns gfühl
@sunny83 so schöön ich spür sie au scho bitz aber vo usse gsehni bewegige nonig..
mir hend üs nomel kontrolle kah, alli Organ ec. Und isch alles gued zum glück💜
Hallo liebi wärdendi mamis 😃Ech ha en frog a üch. Send er ou so müed ond lunisch. 🙈 min maa duet mer afo chli leid entweder zicki ne ah oder ech jommere dasi so müed be. 😊 hend er tips? (Alli wärt send sehr guet lut frouearzt) Ond was möched er gäge chopfweh ide ss. Liebi grüess
Ech be ou sit afang Schwangerschaft 🤰🏻 mega müed ond das wirkt sich ou of mini luune us...dezue chond no min trotzend sohn🙈....do mönd halt üsi männer döre😂mir hends jo ou nid grad liecht🤪....kopfweh viel trinke, Magnesium, eifach mol nüt mache ond sich erhole, schüssler salz 7 oder de halt dafalgan 🤷🏻♀️
Liebi Bald-Mamis
Ou ig überchumä afang März üses zwöitä Wunder. Ha da mau so ä Idee kha. Ha bim erschtä Ching ir Nacht oft müeh kha wüu ig viu wach bi gsi und di Stillzit ir Nacht aubä rächt einsam isch gsi. Hät öper Interässä am nä Night-Chat? Eifach ä Gruppä wo mä sich cha mäudä / ustuschä we mä grad s'Bedürfnis het? Irgend eis vo üs Mamis isch ja eh geng wach. Oder isch das ä doofi Idee?
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
76
76
0
102
Mettlerwile sends weder wäg ond esch aues guet 😊
192
76
0
0
@sunnäblüemli ❤️lich willkomme
192
102
192
102
192
102
192
0
aber mir werdet nur de erst Test mache nackefalte messig und gaht nur ca. 10min länger het Ärztin gseit kah..
102
76
76
76
0
Zum zahne hani ihre ALLES mögliche geh, am beste sind für eus camilia monodose vo boiron, Zahchügeli und halt zäpfli/sirup gäge s fieber..
76
192
102
0
192
0
0
102
76
102
@stärn jo säg nüd, mer ou. Fende das so e schöni öberraschig 🥰
0
0
22
Eus gahds trotz paar bluetige und verordneter bettruhe guet. 80% Tendenz vom Arzt dass es es Büebli gid 🥰 hend am Mäntig de nächst untersuech.
192
22
0
102
Leider emmer no schlächt ond emmer weder erbräcche, schösch aber guet. We hesch es du?
0
I gspühr sie au immer wieder bitz mol meh mol weniger😍 würkli e sehr schööns gfühl
0
22
192
0
mir hend üs nomel kontrolle kah, alli Organ ec. Und isch alles gued zum glück💜
192
0
192
76
192
76
333
Ou ig überchumä afang März üses zwöitä Wunder. Ha da mau so ä Idee kha. Ha bim erschtä Ching ir Nacht oft müeh kha wüu ig viu wach bi gsi und di Stillzit ir Nacht aubä rächt einsam isch gsi. Hät öper Interässä am nä Night-Chat? Eifach ä Gruppä wo mä sich cha mäudä / ustuschä we mä grad s'Bedürfnis het? Irgend eis vo üs Mamis isch ja eh geng wach. Oder isch das ä doofi Idee?