Hoi zämme wie gohts euch so ? Ich chas mitlerwile chum meh abwarte das ändlich März wird und ich die 2 Schatzis im arm hebe cha🙈 🥰Ha sit Dezämber Bettrueh verordnet becho und ha mittlereile so Hüftschmärze, weiss nümm wieni no lige söll, het öper vo euch velicht e Tipp? Mach mr immer widr e Bettfläsche abr das hilft au nümm viel und nur kurzzitig..🙈 Ganz liebi Grüessli
Marisa Akupunktur set underanderem de muettermund weich mache...gloube de dammschnitt merksch doch nömme🙈Happy2 du armi ha dir leider kei tipp frog doch de fa oder d Hebamme...
@Marisa ech ha bide 1. gebort en dammress gha ond nüd gmerkt defo nedemou vom näie nocher. Ech ha eh s gfühl gha noch de gebort hesch e keis empfentlechs schmäzrz empfende meh. 😊🙈 mine arzt hed gseid wenns ergendwie god dügeds ned schniide es heili besser bimme ress as bime schnett. 🤷🏼♀️
@Happy2 i ha no vo dene tapes becho fürd schmerze mir hends am Rugge gholfe vielicht bringt dir das au öppis🙂 chas au chum abwarte das de Februar verbie isch 🐞
Han hüt au agfange mit packe aber han immer s‘gfühl fehlt no was.. bi mir isch s‘baby recht aktiv🙈 üebigswehe han i au immer wieder mol. Bin gspannt wen sie wet cho 💜
Wet no öper i üsä Night-Chat? Isch dänkt fürä Ustusch i längä u villich mängisch einsamä Stillnächt. PN mit Handynummero a mi. Würd mi freuä we no paar neh drbi wärä.
S’baby liegt gad richtig, und isch scho knapp 3kg.. hüt hemmer üses erste CTG kah. De et isch 4.3 aber sie dörft scho cho will i Schwangerschafts Diabetes han wirds i gleitet wen sie bis den nöd chunt.. 🙈
Ech ha mer vorgno morn zpacke. Söscht vergessis no. 🙈 hend er ou chli schmärze wenn er chli „vöu“ möched im becki/födlibagge bereich? Was möched er degäge. S chline esch rechtig gläge am ziischtig, hoffe das bliebt so.
@sunny83 Mis hed sech er 27 woche scho dräit ond sed do liits rechtig. @stärn E cha dor d schmärze vor symphyselockerig ond de schmärze inkl. Ustrahle fasch nöme loufe, leider hani no nüd gfonde wo lenderig geht...
Langsam aber sicher Ändspurt...sind ehr scho chli närvös? Mini muus esch de weder vo Querlage i SL...jetzt darf ech probiere spontan zgebäre😊 am mäntig ha ech CTG.
@sunny83 Ja genau, nach ihleite und stundelange wehe hets glich en not ks geh.. und dasmal hani ebe au ss diabetes und e plazenta bipartita (odr sowas) und darum hani gseit machi grad vo afang ah en ks termin @Sti Schön🥰 ja stimmt, chans chum erwarte hihi
Mer gods guet, plange aber ou langsam druf. Freu mi de weder druf dasi mi normau cha bewege. 😃 be aber haut ou gärn schwanger, esch haut scho es spetziell schöns gfühl. 😊
Hallo zäme.. ich han die wuche so s Gfühl gha dasses los gat, aber bis jetz null azeiche 🙈 mage nüm... bi nur no am ruume und putze 🙈 aso ich froi mi au wieder ufs ellei si i mim Körper 😅🙈🤣 isch damal ächt asträngend gsi 🙈
Hallo zämä, hüt am 06.03.2020 um 11:59 isch üsi Lina Rosa uf d‘Welt cho. Sie isch 2870 gr schwer und 47 cm gross. Kind und Mami (und Vater) si trotz Kaiserschnitt wohl auf und glücklich.
Min ET wär eigentli ersch am 20.3 aber mis Gfühl seit scho so lang dasses früehner los got 😅 jetz hani hüt immermal wieder so es zieh im buch, mer isch schlächt und ich bi so unändlich müed 😱😅
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
9
192
102
76
0
9
0
192
0
333
192
0
76
102
192
102
Ou so schön
192
0
76
192
102
0
409
Wollen nicht noch mehr von euch eine Ergobaby-Trage testen und behalten. Wir suchen noch Tester hier im Forum:
https://www.babyforum.ch/discussion/4021/produkttest-1-5-neugeborenentrage-embrace-von-ergobaby
Sonst bitte gerne weitersagen.
333
192
333
0
102
333
76
192
333
Freu mi mega, ha scho ä Tochter wo 2.5 Jahr isch 😊
192