@Marisa Mer gods genau glich. 😂 be am rume nosche ond potze mi maa fent afo nüd meh dehei. 😊 ech ha ou am 20. de termin ond ha emmer gseud das öberzrägi aber ech gloub es chönt nögscht woche los go. Be ou rächt müed ond ha chli chopfweh ond ide nacht vöu so chli es buuch zuie. Be gspannt. 😃
Hallo zäme.. aune die beste glückwünsch u de angere no es guets warte ..
bi üs wird morn igleitet ir 38. Wuche da üses bebe nümm wot wachse. Trinke fliisig ileitigstee damit dr körper chli vorbereitet isch. Süsch no tipps?
Aso bi mer ischs wüki so gsi, ich bi am 7.am morg ufgwache und ha wehe gha, am obig simmer in spital und am 8.3 0:44 isch eusi Prinzässin do gsi ☺️☺️😍😍😍
Besser hetts nid chöne sii. Mir hend e Huusgeburt gha und vode erschte starche Wehe bis eusi chli Muus da gsi isch isches knapp 1 stund gange👍 mir sind alli wohluf und überglücklich🥰🥰🥰
Ich bin Mutter von drei Kindern und möchte in der Schweiz eine neue Windelmarke kreieren, die 100% gesund und ökologisch ist und in der ganzen Schweiz im Abonnement verkauft wird. Mit dem Abonnement erhalten Sie auch Milchpulver und alle anderen Produkte, die Ihr Baby zu Hause braucht. Es ist ein tolles Konzept! Alle Produkte werden in Verbrauchermagazintests ausgewählt.
Bitte unterstützt unsere Kampagne auf wemakeit :
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
0
76
76
333
0
0
bi üs wird morn igleitet ir 38. Wuche da üses bebe nümm wot wachse. Trinke fliisig ileitigstee damit dr körper chli vorbereitet isch. Süsch no tipps?
333
Mäud di de mau wis gangä isch.
76
0
333
0
192
0
0
76
333
0