Ausstattung Baby

Hallo :) ich weiss nöd was gad besser wer für miis baby...
Stubenwagen ? Oder Laufgitter (mit babynest) ? Was hend ihr für ide Stube kah? 👀😊✌🏼

Kommentare

  • Ha de stubewage aber weni chönti wähle de hätti es louftitter chasch lengers bruche
  • Ha beides. Wenn en grüümigi Wohnig hesch und e Stubewage mit Rädli isches mega praktisch. Nimm so die Chliini immer mit. I'd kuchi zum koche, is Bad weni Dusche usw👍
    S laufgitter isch für spöter so ab 6 Mt halt praktisch das sie chasch ine tue und weisch sie chönd nienets weg und de halt für d Spielsache zum verrume sehr praktisch😉
  • Mier hend es Laufgitter gha, wenn de Platz hesch fend ichs super!

    Ps. ich het na es günstigs falls intresse hettisch ✌🏼🤪
  • Ich han ebe beides (aso de stubewage vo minere Fam.) ha ebe irgendwie scho platz aber bin unsicher obs no zfrüeh wer uns sicher wohler fühlt chli ime „nästli“ mit vorhang 😊
  • Mir hei die erschte 4 Mönet es Cocoonababy gha und mega praktisch gfunde. Chasch überau absteue. Später de es Loufgitter.
  • Laufgitter👌 mini muus esch ez 10mönet u bi soo froh dasi si aube det dri zum spiele cha tue weni usem ruum mues
  • Genauso sehe ich das auch
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum