Hallo zusammen
Mich würde interessieren, wie ihr eure kleinen Neugeborenen ins Bettchen legt? Trägt ihr es herum bis es einschläft oder was habt ihr für Techniken ? Unsere Klaine ist 2 Monate alt und wir sind immer neben ihr im Bett und Sie im Beistellbett. Wir tragen sie nicht mehr gross herum sondern legen sie ins Beistellbetr und sind bei ihr bi Sie einschläft. Wir streicheln sanft und halten die Hand am oberbauch und das klappt bei ihr wunderbar.
Bin gespannt......😊
Kommentare
1,306
335
1,306
254
164
335
164
249
335
....guet die nacht iach gad super...hat am 21.10h würkli na eine gha aber vu sich üs so spat und ich jetzt am 04.10h cho nach 7h 😃😃 aber de rhitmus het sie ebe ned so meistens halt dasi ebe am 6i 7ni fertig iah mitm letschde vu sich us.....
40
Ech wür ihre probiere de Schoppe „zuesätzlich“ abüte, au wennd de es paar Täg dTagesmängi überschrittisch (wenns ned über Wuchene eso isch, ischs ned so tragisch). Du wirsch de merke, dass sich das ipendlet unds de unter em Strich schnell wieder ufgaht 😊
64
Bi uns isch es meischtens so, dass dr chli uf em arm oder sofa ischloft nach em stille - zyt isch immer unterschiedlich. Wenni ins bett gang, denn nimm en mit. Är schloft näbe mir drmit i grad cha stille, wenn är hunger het.
335