Ich han mis 2. Chind ambulant gebore. Ich bin 6h nach de Geburt wieder Hei und am Abig isch mini Hebi scho verbii cho. Han mich bim 2. Mal gnueg sicher gfühlt und han d‘Ruhe dihei sehr gnosse. S‘dritte isch dänn dihei uf d‘Welt cho ;-)
Ich hol das Thema wiedermal ufe. Gits i de zwüscheziit na meh erfahrige?
Zu euis: euises 2. Chind chunt im Dezember. Mir wohnet direkt nebet em Spital. Ich überlegge mir dasmal ambulant z‘gebäre. Min Ma isch allerdings total dägege 🙈
Ha nöd ambulant gebore sodern e Huusgeburt gha. Da bini natürlich au grad dihei xi. Ich würs immer wieder mache. Wenni au dini Frage au chönti beantworte dörfsch mer au e PN mache.
Halli hallo. Ich han im April 21 gebore und planet isch gsi ambulant. Nach de geburt isch d plazenta nid cho, also in OP müesse. Drum den blibe. Denn 12h später het de chli müesse ufd Neo verleit werde wegeme Infekt. Ich bin also dankbar gsi bini nid dihei gsi und mä het gmerkt das was nid stimmt mim chline. Bim 2. Isch ambulant drum kei option meh, mind 1 nacht willi blibe....
Ech ha ambulant im Spital gebore ond be 4 Stond noch de Gebort förs Wochebett is Gebortshuus gange. För üs esches super gsi so, ech wörds weder mache.
garned gwösst das me da cha. tönt mega!
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
1
102
42
0
169
Zu euis: euises 2. Chind chunt im Dezember. Mir wohnet direkt nebet em Spital. Ich überlegge mir dasmal ambulant z‘gebäre. Min Ma isch allerdings total dägege 🙈
250
33
425
garned gwösst das me da cha. tönt mega!