Hoi Mamis,
Mini chli isch etzt chli meh als 6 Monet und isch bis etzt voll gestillt worde (isst sid 1 Monet auch Brei, aber nur Süesskartoffel und Öpfel mit Hirsepulver). Sie isch eher wählerisch was s Esse betrifft. Ich ha festgestellt das sie ide letste Ziit sehr schlächt schlaft und zum Teil all 1,5 bis 2 Std ide Nacht Chund zum trinke. Han de versuchecht ihre en pumpi Schoppe ufd Nacht z ghäh... Nur sie trinkt de ned🤔
Ha bis etzt aptamil pre und Bimbosan probiert, sie verweigeret beidi😔 mine Maa hed au kei Erfolg und Wasser usem Schoppe trinkt sie... Also sie heds eifach ned gern😞😔
Chönd ihr mier vlt irgendwie wiiter helfe?
Ich gah etzt hüt no id Apothek go Frage wege Müsterli zum teste was sie Chönnt gern ha...
Kommentare
249
Was isch wenn abpumpsch und d Milch so gesch?
Mini isch jez 9mnt und verweigeret au alles. En Tipp han der leider ned..🤷🏽♀️🙈🤭Ech han ufgä, resp. akzeptiert das si nur d Brust nimmt.
249
bi de grosse esch das xi. Die chli verweigeret alles. Sogar de Nuggi.
790
Ja spötistens wenni am Schaffe bin wird sie wenn sie gnueg hunger hed brei und schoppe näh😉
790
790
249
git au chind die fastet bes s Mami wider hei chund. Hesch scho mal probiert im Becher z gä? denn nimmts eusi 🙈
790
76
76
790
Aber Pumi nimmt sie immer noni😉
Gibere etzt am Abig en Getreide rein wo chli meh sättigt aber de isst sie au ned immer🤷♀️
0
1,306
790
1,306
790
1,306
und i 2 wuche gangi mit mine mädels uf tübinge 2 nächt..🙈
790
Ich hoffe sehr für dich das es bis I 2 Wuche klappt 😁
164
dur dä Schoppä kei Suugverwirrig überchömet. Viellicht goht jo das 😊
1,306
164
0
1,306
@Mommy aber ebe bis ez het sie de mam immer gno..🤔
49
Ish aber nume mini Erfahrig🤗
337
76
488
Jetzt hämmer Milupa Milumil ... isch günschtig und mini vertreits megga guet ... jedoch isch mer ufgfalle das Migros die usem Sortiment gnoh händ 🤔 jetzt muessi luege ... Aptamil chunt ja vo der glich Firma aber die trinkt mini chli ned 🤔
49
53
76
3
56