Hoi mini liebe💮🌼
Ich ha mal en Frag a euch, wie würde ihr i dere Situation reagiere...
Ich fah negst Wuche wieder a schaffe. Ich schaffe denn 40% und bin als Krankeschwöster tätig. Schaffe 2 mal amne Samstig im Monet... Ich Han mine Maa vorgängig gfragt ob er irgendwas los hed (nebst dem mier en gemeinsame Kalender ide Kuchi und ufem Handy hend), zum denn Freiwunsch i z gäh. Er hed gseid nei er hed nüt usser was im Kalender staht.. Guet hani de Chefin so mini zwei Freiwünsch igeh, alles bestens...
Ein Wuche spöter hani durch die Blume erfahre dass er amne Samstig a sone Verastaltig gahd mit sine Kollege... Im September und ich schaffe denn natürlich... Er hed mer vo dem nüt gseid bis ich ihn drufagsproche Han vor paar Tage...
Wie würid ihr reagiere? Ich ha ihm gseid ich welli ned das öbber anders zu de chline luegt, da er genau scho länger gwüsst hed das sie dert wend go mitmache. (Er unternimmt susch scho immer Sache und ich stecke zrugg und blibe bi de Chind. Isch für mich au wichtiger als alles andere...)
Reagiert ich über oder ned? Ich ha ihm au scho gseid daser etzt Papi isch und ned immer und überall chan debii sii...
Hend ihr au so Situationen I euchem Alltag?
Liebi Grüess 🌼💮
Kommentare
96
790
1
790
1,306
1
@Tanja87 ja ich reg mich ame innerlich uf & ihm probier ichs normal z erkläre. Aber verbiete dueni ned, so wetti ned si. Aber ha ehm au scho müesse säge: hey du bisch ez vater, muesch vellech au mal neume absäge🤔😅
790
@jara verbiete tueni ihm au nüt.. Find aber es sett Irgendwie glich e Konsequenz ha für ihn... Susch machters ja bim negste mal wieder gnau glich... Ruhig blibe tueni au, rede weissi ned we viel dases bringt🤷♀️ hani au mitem😁
Schlussendlich wird ich denn de Vollhonk und Spielverderber sii😥🤷♀️😔
536
1,306
164
249
Was gar ned gaht für mich, wenn er mir das ned seid. Ich find so Sache mussme zämä aluege und bespreche.
790
Und ich fange ja ersch im September a... Zudem stresst mi am Meiste daser d Verantwortig eifach a sini Mutter abgid.
Isch ja klar das sie d Chind gern hüetet und das freut mich au...
Ich Han ihm scho paar mal gseid das etzt im Moment halt die Chliini (isch 6 Monet) extrem uf eus Eltere bezoge isch und ich sie so wenig wie möglich möcht zum hüte wegg gäh, will sie isch sich au no ned gewöhnt...
@Sunshinemom ich verzichte ja Freiwillig uf vieles. Ich erwarte das ja ned vo ihm. Er gahd oft wegg. Sell er au 👍 also ich Han nüt degäge. Eifach ned denn wenn er zu de Chind luege muess😉😁
790
790
So etzt hani gnueg gjammeret🤐🤐
251
Wenn grossmuetter gärn hüetet isch das schön und die chlii wird ned grossi problem mache (meistens nur bem abgä)
Euse hets emmer super be de grosseltere, die bibäbele emmer viel meh als ich.
Ich fonds guet het er e lösig gfunde das kind e gueti betreuuig hend und er glich weg chan.
Wenn er jetzt eine isch wo nie fürd chind da esch wärs was anderes, aber das tönt ned so.
Ich würds ehm ned verbiete. Und das du uf viels verzichtisch esch leider dies problem und nid siis.
Wen kinder gern zu de grosseltere gönd und grosseltere gern hüete set me das fördere und unterstütze.
Es wprd der sicher au guet due, meh ziit für dich znä 😘😘
0
271
790
249
Also ich empfehl dir aber au zum chli meh für di mache ich ha 5jahr lang zruggzoge glebt...nur für d family da gsi...und etz hets mi glupft....
790
Aber um das gahds ja eigentlich ned I mim Post😉
249
249
790
164
790
164
164
790
164
164