Ich weiss nöd, öb s'Bernsteinketteli würkli hilft. I han kein Verglich. Aber üsen Sohn isch sit er ca. 3/4 Mönet alt gsie isch am Zahne. Hend em do s'Ketteli agleit. Er isch nonstop am Zahne und jetzt mit 18 Mönet hät er dä 16. Zah übercho und hät bis uf die 3 gmeinsame Baggezäh nie Problem gha (oder nöd fest).
Bi em hend mers immer gmerkt, well er dä Bissring oder dä Nuggi gnoh hät oder eifach extrem geiferet hät.
Mir hend em amel dä Osa Zahgel (grüe oder au mol rosa) geh. Und süss mol uf d'Nacht Algifor oder es Zäpfli geh.
Mir het ä Heilpraktikerin mal gseit, Bernstein hilft nur, wenns drufbissend 🤷🏻♀️ um dä hals eigentlich nöd. Mir hend sie trotzdem ah, will ichs eifach härzig findä ☺️
Also min onkel isch Steiverkäufer und experte fürd heilwürkige vo stei😅(ob mer so sache glaube will isch ja jedem sini sach) er seit d würkig vo Stei chönd sich nur bi richtiger handhabig würklich entfalte und mer muss d Stei jewils nachere ziit komplett entlade(zb unter flüssend wasser abriebe) und denn mit neuer energie uflade(am beste über nacht in Vollmondschie🙈) vorallem sunne tüends au entlade.
Ich maches selber eigentlich kaum bim rosequarz machis amigs will mer denn besser schlafe söll🤷🏻♀️
Bim chetelli hanis nonie gmacht will mini eifach no kei zäh het hets chetelli aber trotzdem a.mal luege vielicht machis denn wenn sie denn entlich mal en zah überchunt🙈
Ich bin mir persönlich auch nicht sicher, ob es was hilft. Mein Sohn hat damals aber von meiner Mutter eine Kette geschenkt bekommen. Ich hatte als Baby auch schon eine.
ich denke au es hilt ned würkli. und wens helfe sött den mue mer ebe alles mache was Jessi❤️A-S❤️ seit. und das mach ich ned 😅. legs em glich ah😌
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
249
Mini Mädels hend bedi eini an sit si 3mnt alt send, wills mir gfallt und si si uf d Geburt gschänkt becho hend.
Gege s Zahne hend mir;
Biisringli,Zahngel (Osa de rot) und wens ganz schlimm esch Algifor uf d Nacht.
112
Bi em hend mers immer gmerkt, well er dä Bissring oder dä Nuggi gnoh hät oder eifach extrem geiferet hät.
Mir hend em amel dä Osa Zahgel (grüe oder au mol rosa) geh. Und süss mol uf d'Nacht Algifor oder es Zäpfli geh.
30
30
130
Ich maches selber eigentlich kaum bim rosequarz machis amigs will mer denn besser schlafe söll🤷🏻♀️
Bim chetelli hanis nonie gmacht will mini eifach no kei zäh het hets chetelli aber trotzdem a.mal luege vielicht machis denn wenn sie denn entlich mal en zah überchunt🙈
22
25