Hallo Zäme
Üsi chli isch jetzt denn 2 Mönet alt, devo sind mir afangs knapp 4 Wuche im Spital gsi (Stationär & Intensiv).
Jetzt het mini Schwigermuetter die chlii scho vor 2 Wuche welle über nacht ha, ich ha de gseit das isch mir no z früeh.
Jetzt isch Sie aber schowider cho sie möcht sie de i 2 Wuche, de ha ich gseit ich möcht das nonid, de het sie gmeint ich heig ja jetzt no e Wuche ziit und sell mich mit dem gedanke afründe, söll mich mit dem gedanke afründe und müess mich auch chönne löse.
Aber ich wet das eigentlich noni, nur scho will sie so lang im Spital gsi isch, und ich wet das mir üs jetzt dehei au zerst richtig iläbet.
Hend ihr euchi scho so früeh weg gäh zum übernachte? Mir isch es ehrlichgseit eifach würkli no z früeh.😕
Kommentare
297
95
251
Ich glaube es esch vorallem, wenns die personenned guet kennt. Oder wenns diheime em gliche bett schlafid und de usserorts elleige schlafe müend
19
133
Mer händ aber vorher paar Mol SchwiMu gha zum bi eus 2 Std luege, demit mer händ chönne go uswörts ässe. Das isch super gsi. Vilicht wär das e Zwüschelösig, wo dir au mol Luft gitt - aber uf kein Fall, will sie dir öpis ufzwingt.
164
164
95
@Saco87 7: jaaa genau! Er isch nebedra ghocket und het nid würkli öppis gseit obwohli ihm scho bim 1 x gseit ha er dörfti ihre gärn s nächstmal dütlicher mache dases no z früeh isch und mir de scho uf sie zue chömed....
Das hemmer leider scho öfters gha, dasi säg ER söll ihre doch amig au klar so sache säge....funktioniert nämlich nid würklich.
164
95
Ja du hesch rächt, ha jetzt scho gmerkt sie findt ich däg extrem kompliziert....obwohls mir suscht würkli super hend...aber`s leider glich immer wider so Situatione git
164
95
Ha nämli hüt Morge schowider e Nachricht druf gha, und däänkt...neeei nid schowider oder.
Hend abgmacht das sie jetzt ebe mal am SA vormittag dörf luege das sig ok...jetzt het sie schowider gschribe bring sie doch am FR abig de münder nid so früeh ufstah 😅😅🙈 machts no schlimmer ihre 100x müesse nei säge ;-)
164
95
164
64
130
Mini isch damals us portugal agreist cho und het mer am erste abig de chopf voll gschnurrt wasi alles falsch machi und sie nämi sie jetzt und het sie mer paarmal us de ärm gno(sie 4wuche alt)naja nach dem abig het die frau vo mir ussert hallo und tschüss nütme zerwarte🤪🤪Machs eifach so wies du denksch din instinkt und dini chli wird eui denn scho zeige wenn sie denn parat isch zum uswärts schlafe.viel durchaltevermöge und nerve wünsch ich dir🍀🍀🍀
233
211
62
251
249
626
271
95
@Füxli , git nid würklich en grund...eifach so...
Nei ich chan ebe leider nid stille 😔
Und nei das sie spöter uf sie würdet luege isch au nid de Fall 🙈 Ja sie verstaht all das leider nid und findt mi cha s chind au z fescht verwöhne, obwohl ich finde das het überhaupt nüt mit verwöhne z due nur will ich sie nonid grad will gäh mit knapp 2 mönet.... isch geschter wäg dem ganze wider völlig verruckt gsi und het gmeint unglaublich wie ich mich astelli, all andere würed nid so es Theater mache weg so was, ich übertribi völlig 🙈🙈🙈🙈
49
172
Ich han bis hüt no nie bedürfniss gha mini Chind über Nacht abgeh. 🤷♀️ Guet mini Chli isch au immerno voll gstillt und nimmt kein Schoppe.
Lass dich ned überede. Gib die Chli erst wens für dich stimmt. Egal ob das mit 3 Mönet 1 Jahr oder 3 Jährig isch.
0
Eusi het s erste Mal mit 1J6Mt usswerts gschlafe. I stille jetzt immer no ide Nacht und han sie au nid welle früehner weg geh 😊
67
De Quatsch immer: süsch lerne sis nie... oder das chasch ner nüme abgwöhme... bla bla...
Ha nonie e Maa im Militär ghört grenne, will er us Kind nid glernt het uswerts schlafe 😂🙈🤪Nei, losuf diis Gfühl u gibs erst ab wenns für dich stimmt... egal au wenns erst mit 2 oder 3 isch.
Mach ihre klar, je me si fragt je spöter wirds. Bsp bi jedem mal frage gats e Monet länger. Also würdisch si glau i diim fall eh erst nöchst Jahr abgeh 🤪
164
335
184
95
Ja genau, das weissi scho au und sie het au gseit sie weiss was mer alles heiget müesse duremache und well drum au hälfe, au will mer nid viel schlaf gha heiget det wo sie uf de Intensiv gsi isch....und ich schätz das natürlich au sehr! Aber ha ihre au gseit sig uu lieb gmeint aber sig mer eifach chli z früeh jetzt womer sie ändlich dehei hend, und denn het sie halt scho grad jedesmal gseit sell mich nid so astelle und müess mich löse suscht gieng die chli nie nachher....und da bini halt scho anderer meinig.
Ja bi mim mami sägi das ganz klar und diräkt, aber sie het das au grad akzeptiert und verstande das ich sie nonid wet wäg gäh.
Danke für dini Antwort :-)
215
Ich han mini Tochter s'erste mal mit 1.5jährig zum übernachte mine eltere ge, will ich vorher nöd bereit dezue gsi bin. Und ich bereus kein einzige tag. Sie isch jetzt 3jährig gsi & gaht seehr gern zu mine eltere go schlafe. S'letste mal hät sie sogar vo sich us aglüte wo sie eigentli hei cho wär, ob sie no e zweiti nacht dörf blibe. Also da gsesch, es isch überhaupt nöd z'spaat & au überhaupt keis problem. Lahn dir so lang ziit wie du möchtisch. 😘
4
Mini Chli isch btw 5 Wuche z früeh cho und 2.5 Wuche im Spital gsi (ich möcht dademit nöd vergliche!).
184
53
3
4
Vorallem isch si jo no gar noni solang dehei zerst müend dir als familie zäme wachse und wenn me e baby uf de intensiv oder neonatologie ka het git me se no viel weniger gern wäg so isches mir uf jedefall gange euse kleinst isch mit 5 monat 1. Mol bi de oma go schlofe jetzt ischer 10 monat alt und goht au jetzt nur zu de einte oma neume andersch würden au noni ane geh welle.
Mach das was du für richtig haltisch und red vilicht au mol klartext mit dinere schwimu wenn de das noni willsch das die klei zu ihre goht muess si das akzeptiere.