Zyste ide Schwangerschaft

MelisaMelisa

25

bearbeitet 18. 09. 2019, 09:59 in Schwangerschaft
guete morge mamis, bin mitlerwille ide 27.ssw und han vo afang ah en eierstock zyste.. jetzt hani sieht gester so schmerze und sones unagnehms gfüehl..

het öpper au scho mal e zyste ide SS kah? henders müesse useoperiere oder isch es au ohni OP weggange? 😩

Kommentare

• Ich han in de 1 ss eh zyste gha vo 12cm durchmesser han immer schmerze gha und han den in de 12 ssw de ganzi rechti Eierstock müesse useoperiere loh will mini zyste immer gwachse isch und meh nid gwüsst hät ob guetartig oder nid .. plus wen zyste wachst nimmts platz weg am baby 🙂 bin unter vollnarkose operiert worde isch alles guet gange und mim bueb gohts bestens🙂🤗
  • Ich ha e Zyste gha und die isch irgendwänn plötzlich weg gsi...
  • Ich ha eini gha vor de SSW..und bi komischerwies grad nachher schwanger worde....s isch de platzt und irgendwie hets.es begünstigt so....de arzt het gmeint seg Glück ksi dassi schwanger worde bi so 🤗
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum