...ha sit hüt soo hausweh. ha ä salbeitee trunke u när ersch xeh, dass dä nur zum gurgle wär u mä salbeitee ir SS nid sött näh... ha när immr gad panik😂 weiss öpper öppis wäg salbeitee?
i ha 4,5kg zuegno🤪...schaffe 60% in de kinderbetreuuig☺️ und ha vor bis zum letschte tag z‘schaffe wenns klappet..! und i ha mega apetit und iss viel😅...gege obe isch mr ame übel immer...aber wenn ich itinerol tablette gege übelkeit nimm denn hilfts mega.. isch die einzigi tablette wo schwangeri dörfe näh.
schaffe 80% ou imene stränge job u weiss ni gnau wi lang ig das cha dürezieh. bi iz mau 3 tag chrankgschribe wäg mire ercheutig... @Würmli i was fürme bereich schaffisch de du?
Ich würd mau FA froge . Ha au es zytli kopfweh cha. Sie het nur gseit das ich chlie de stress muss vermeide😀 oder mir ned so viel druck mache. Wöu ich cha nühme die leischtig bringe wo ich noh ned schwanger gseh bi. Mit dem hani au kämpfe cha.
Ha mine hinter mir 😀 isch alles guet😘 aber muss mi immer noh schone dörf nunig 100% schafe😢 leider. Sie het mir Grippeimpfig empfole. Wer vo üch het sie au?
ha mi dergäge entschide. has mit mire hebamme besproche. bi ke impf fründ u cha mr ni vorsteue, dass das guet fürs baby isch. e richtigi influenza hani no nie gha & darum machis nid. ou weme würk eini würd becho, chames behandle
Also ebe ich bin so guet wie nie chrank gsi ... und han mer au nie grippimpfig gmacht und schaffe ide pfläg .. woni schwanger gsi bin genau vomene Jahr (ET 12.01.2019 .).. genau den bini chrank wordä ... also hani mer dimpfig au gsparrt und den halt so bekämmpf und de chli gats guet
Es wird empfohle aber da ich so guet wie nie chrank bin 🤷♀️ und ich hans selber miterläbt was das mit eim macht ... nei danke 😫 ...
Ich bin sust voool gimpf mini chli au ... aber grippeimpfig hani na nie brucht
es goht e so🤢..mer esch immer no schlecht und ich iss zu viel...🙄..! bi mega mega müed emmer, stemmigs schwankige hani au..! abgseh vo dem gohts mr guet😆..! und ich hoff mega das ich nöchschtwuche s‘gschlecht vo mim baby weis evtl. wird den i de 15ss si abee villech wird mes ja scho chöne gseh..!
Esse tuni au zviel🤪 momentan hani voll de tick uf Früchte 😁 es kilo hani au scho zue gnoh. Ich finde ich gseh min Buch scho aber min schatz seit de gseht immer noh glich us😀
i währ froh hetti luscht uf frücht....leider hani luscht uf,mc,kebab,burger king ect..fast food😫..zue gno hani 6kg... und i gseh us als währi im 7.monet schwanger😒😅..! ha suscht scho e fette ranze gha vor de schwangerschaft jetzt halt nomeh..!
Hallo zämä. nei merkes no ni, ha aber ou ä VW plazenta... ha ä Frag- mini hebamme het xeit ha chli ä herti gebärmuetter- das hani aber im duurzuestand vorauem ganz unger am buuch... isch das nid gfährlech?
17 plus 5. Merke es seit einer Woche regelmässig. 😍Etwa seit Woche 15 ab und zu leicht. Ist aber mein zweites Kind! Habe auch das erste recht früh bemerkt. Ist mega schön und beruhigend!
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
13
0
13
13
0
13
0
13
0
Bi üch?
86
669
2
Das macht sicher nüüt. Es isch immer e Frag vo de Dosierung.
0
cha fascht nie mit mim Partner e Film a luege schlofe immer i🙈
13
13
13
0
0
ich ha lester ziit immer so chopfweh was machet ihr degäge?
0
Und herzliche glückwunsch. Hesch momentan chlie viel stress?
0
0
13
13
0
13
0
13
0
488
0
488
Ich bin sust voool gimpf mini chli au ... aber grippeimpfig hani na nie brucht
0
43
0
669
0
669
0
0
13
43
Haha @Nalan83bi mir genau glich😂🤭Han au scho 6 kg meh🥴
0
13
0
Do musch glaub dini FA groge .
Ich glaube ich gspöre mis scho chlie ab und zue wie es poche oder plubere im buch.😀
2
43
0
2
0
43