16 1 😁 ersti schwangerschaft! Am 18te dez. Hani en termin, hoffe cha den erfahre was es wird 🙊 spüret ihr sbaby eig. Au scho? Ha sgfühl ich spür amigs so es blub mässig haha.. Fühlt sich uf jedefall sehr neu ah, nöd wie blähige oder darmaktivität.. Aber vlt wart ich eifach zu sehnsüchtig nachdem.. Glaube ich bilds mer ihh 🙊aber han glii freud!
ich gspürei no nüt aber bi au erscht in de 15.ssw , ha afangs januar e termin de erfahris au hoffi hihi bi so gspannt. bi gra mega krank😫..mega gschwolle i mandle halsweh hueschte...het öper tips? ha bez glese salzwasser gurgle,salbeitee gurgle, aber villech weis öper no was anders wo guet duet..
Gege halsweh und hueste hilft de alte rezept vo Omis und zwar imene shotgläsli halbzitrone saft und honig dritue und guet mische.. Machsch es 3 mal am tag hilft mega... Warm alege isch chalt worde 😁❤️ gueti besserig 🍀
danke für die tips,de hals isch besser wurde muessi sage❤️...aber ich gang hüt e mol zum arzt, ha sit fascht 3mönet hueschte und sit drei täg mega stark wider..ha biz panik becho dasi evtl. lungeentzündig ha oder dases am baby öpis macht..so stark wini hueschte hani ame s‘gfühl s‘baby pflutsch jetzt den unde use😅😫...oder ergent muettermund öffnet sich..!
Ich nonig, erfahres vlt am 18. Dezember ha denn de nächst termin.
Träume aber oft dasses en bueb isch und Chinese charts seit es isch en bueb 😅 mal luegee egal waas hauptsach gsund ❤️
i ha mi termin erscht 3.januar wirdes den erfahre hoffi..! de wirdi i de 19.ssw si..! hauptsach gsund egal was..aber weni i wunsch hett hetti au gern en bueb☺️😍...de chinesische kalender seit au sisch en bueb hihi...!!
@Livi6789 Ich hab sie noch nicht gemacht, werde aber die Keuchhustenimpfung wie auch in der 1. Schwangerschaft auf jeden Fall wieder machen. Habe auch wieder die Grippenimpfung gemacht und keine Probleme gehabt.
Schaffe 40% ha aber o scho es chind deheim. Ha bi dr erste schwangerschaft bis 3 wuche vor geburt 100% gschaffet und iech hoffe das cha ich dismal o widr.
i schaffe 60%... in de kinderbetreuuig☺️...aber meh chönti net esch mr scho jetzt zvell ergentwie...🤪...!
i ha mr sone doppler grät kauft..angel sounds 😍😍😍😍😍❤️ soooo toll ha herzschlag chöne lose vo mim baby es beruhigt eim megaaa...! wenns e mol länger goht bis zum nöchschte arzt termin, so ei zweimol im monet dri lose duet echt guet und beruhigt enorm..mich emu.
hets süscht no öper?☺️
ich gspürs ganz fiin ab und zue meischtens weni am legge be...
afang hani gmeint isch öpis anders aber mitlerwiile bini mr sicher dases mis baby isch☺️...! @Livi6789 kauf dr en angel sound 😆☺️ jedes mau wenn dr sorge machsch losisch schnell dri denne bisch beruhigt.
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
226
669
226
669
226
43
226
Träume aber oft dasses en bueb isch und Chinese charts seit es isch en bueb 😅 mal luegee egal waas hauptsach gsund ❤️
669
0
669
226
Sturzi au dcho sehr bald. 😍
Hend ihr de trisomietest gmacht?
226
0
669
226
0
669
43
0
226
43
0
13
669
669
86
86
226
0
13
0
13
0
Ich set höt isch mega schöns gfühl😍😍
2
0
0
43
13
3
Isch öppert do us Wädenswil Umgäbig vo au es Mai 2020 Baby bechunt?
Ich erwartä s zweite Chind und bi 35gi.
Liebi Grüess
Susanne
0
13
43
0
0
669
i ha mr sone doppler grät kauft..angel sounds 😍😍😍😍😍❤️ soooo toll ha herzschlag chöne lose vo mim baby es beruhigt eim megaaa...! wenns e mol länger goht bis zum nöchschte arzt termin, so ei zweimol im monet dri lose duet echt guet und beruhigt enorm..mich emu.
hets süscht no öper?☺️
0
13
43
13
669
afang hani gmeint isch öpis anders aber mitlerwiile bini mr sicher dases mis baby isch☺️...! @Livi6789 kauf dr en angel sound 😆☺️ jedes mau wenn dr sorge machsch losisch schnell dri denne bisch beruhigt.