Ou dr Elia het gester 22.20 zliecht vor wäut erblickt... hätt müesse ileite wäg zwenig fruchtwasser- de heter sich entschide vorher normal zcho- chum vom FA dahei isch d fruchtblase platzt😂🙌🏻
@Nalan83 danke 🥰Ich verstehe dich sehr gut. Ich konnte auch nicht mehr (hatte ss-Diabetes und schlussendlich 28 kg zugenommen) und habe noch eine 2,5-jährige Tochter.
Es kommt die richtige Zeit für dicv und dein Baby, keine Eile, nur Geduld. Du wirst bald dein Baby in Armen halten können ❤️🌸🍀
Hallo @Yul. Uns geht es gut und dir? Ich bin viel am Stillen und muss/will gleichzeitig auch mit der älteren Tochter spielen. Für sie ist es eine grosse Umstellung. Mama ist jetzt nicht ständig nur mit ihr. Sie ist plötzlich nicht im Mittelpunkt 😔.
Du hast noch ein paar Tage bis zur Geburt. Ich wünsche dir noch eine gute Zeit 🙂
Ohh mir gahts genau gliich bi au 39 1 😁🤔
Gnüss sbaby zwar no im buch aber wär froh wenn er bald chunt, mag nüme laufe so en komische druck bi, wie gahts diir?
i gspür ame au so wehe mässig öpis aber chas met ganz zueordne (erschti schwangerschaft) , ha hüt ctg gha dört het me nüt gseh,muttermund weich aber gschlosse...! et isch 28.5 falses bis den nit do isch min schatz denne wird nach 4täg igleitet heter gmeint de arzt. mau luege ha hoffnig dases eifach bald e mol los goht eifach,am liebschte scho jetzt grad🙈...! bis so ungern schwanger😫 (net falsch verstoh bi gott froh dasi schwanger worde bi absolut wunschkind) aber bi met schwanger🙈
@Nalan83Ich ha am erschte mai e Blosesprung cha. De hemmer nach 36Stund müsse ileite de isch de noh e Zytli gange bis die zäpfli gnütz hei.
Geburt isch ca. 6 Stund gange gäe Schluss hani aber nöhme so Wehe cha de hents noh müsse Wehe verstärker mir ahänke.🙈 und ganz am Schluss noh e dammschnitt🙈
Wöu die chlie e kurzinabel schnur cha het. Aber alles weisi nühme min Partner het mir Dateils verzählt😀
Ich nimm sitm 18te mai himbeerblättertee und ich spür extrem wie weich muettermund wird und fini kontraktione ca. Jedi 15-20 minute... ich glaube es bringt scho de ztrinke. 😁
Üses chline Wunder isch am 19.5.20 uf d Welt cho. Davin Yanel 💙 mir si überglücklich. Ha e Wassergeburt gha wo zum Glück sehr schnäu gange isch. 10.25 im Spital iträtte und 12.19 Uhr isch er da gsi. Bi de 1 Nacht im Spital blibe. I wünsche aune wo no am druf plange si, dass es bald bi öich los geit und dass dir e gueti Geburt heit 🍀🍀🍀✊🏻
mis chline wunder isch hüt cho am 14:15 uhr..und si heist SERA ☺️😍...bi ganz verliebt...! mer düen eus kennelerne jetzt usn kuschle...geburtsbericht
folgt ☺️....!
mai mamis sind dr au so voll am arsch?😩😆...! also muetter si isch net eifach und i bis erscht sit knapp drei wuche..🙄😆...!! me het jo kei zyt für nüt meh...und emmer erschöpft und schloflos😆...! wie gohts euch so?
Geit mir glich aber das z Zwöite isch weissi no wies gsi isch 😂 i dänke mir ide schlimme Momente: jede Tag wo gschafft isch simer es Stück näher ar Säubstständigkeit 🤪
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
13
2
13
0
13
13
43
13
0
669
43
0
669
2
13
13
0
35
35
669
13
35
669
so alli mai babys chöme so langsam 😍...ich will auuuu scho 😫 mag so nümm schwanger si...!!
35
Es kommt die richtige Zeit für dicv und dein Baby, keine Eile, nur Geduld. Du wirst bald dein Baby in Armen halten können ❤️🌸🍀
226
13
86
226
35
Du hast noch ein paar Tage bis zur Geburt. Ich wünsche dir noch eine gute Zeit 🙂
669
226
Gnüss sbaby zwar no im buch aber wär froh wenn er bald chunt, mag nüme laufe so en komische druck bi, wie gahts diir?
43
669
0
Geburt isch ca. 6 Stund gange gäe Schluss hani aber nöhme so Wehe cha de hents noh müsse Wehe verstärker mir ahänke.🙈 und ganz am Schluss noh e dammschnitt🙈
Wöu die chlie e kurzinabel schnur cha het. Aber alles weisi nühme min Partner het mir Dateils verzählt😀
226
0
35
86
669
86
Zoé Lisanne
7:56
3650g
51cm
109
Schöni kuschelzit