Huhuuuu wieviel Mai Baby hend mir den do? ☺️Mins isch vorussichtlich endi Mai do 27.5 so plus minus..!
Bi no ganz am Afang...😊...!Ha erscht imene Monet e Termin becho bi minere FA 😩, de bini i de 8.Woche.
bi mir düend brüscht e bez weh si send gschwolle..und rügge als würdi mini täg becho👀...am afang hani angscht gha aber sig schinz normal das me s‘gfühl het das me täg bechunt.
Yeah i ben i de 9 woche. Termin wird afangs mai si. I söt ombidengt en termin bem fa mache, abr wot eh ersch i de 12 woche go zeige.
Mer gots erstundlich guet. Am obe esch mr chli schlecht deför hani di ganz nacht honger🥳
Es wird euses 4 chind.
Hoi zämä. I bi i dä 7 SSW mit Zwillingen schwanger. Das sind denn Nr. 3 und Nr.4🙈 Noch em erste Schock freued mir üs jetzt sehr. Bis jetzt gohts mir sehr guät und bis uf chli Inistigsbluätige merk i no gar nüt 😍
@Nalan83 Ja genau ao gahts mer au.. ich han zwar kei panik ich dänk dänn s baby mues sich ja chöne entwickle aber chasch eifach wie nüt mache nur warte bises verbi isch😩 ha dänkt vilicht häsch en tipp🙃 aber dämfall gsehts bi dir glich us
Also mir hät Magniesum guet gnüzt 👌 au gege chrämpf ide bei ..
Und das zieh sind meutterbänder wo sich dehned 🤗 den machts de plump und en buch chunt de bald 🤗👌😍
Schnell intensiv selbstbestimmt und möglichst ohne Komplikationen. 😂 Ich nehme mir vor, nur das zu machen, was ich will. Also wenn mal drin, nicht mehr aus der Wanne steigen, ausser es gibt einen plausiblen medizinischen Grund dafür🙈.
🤢 net guet..ich produzier mega speichel und wenis abeschlucke wirds mr no schlechter...und die ganz zyt spucke goht ja au net ergentwie..dusse vorallem...😩...! deheim spucki halt die ganz zyt, echt muhesam...!esch isch zum kotze..mer isch übel..meischtens gege obe...!!
bi mir isches 28.5 ☺️. was würdisch du dir wünsche? ich weis hauptsach gsund ect...das isch klar wünschi mir au,wird mit beidne überglücklich egal was❤️☺️😆 aber wend chöntisch wähle was hettisch gern? ich het so gern es büebli😍
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
86
2
0
Wie geits euch? Ich bi sehr müed und ha permanänt chopfweh 😩
2
86
86
669
669
86
1
Mer gots erstundlich guet. Am obe esch mr chli schlecht deför hani di ganz nacht honger🥳
Es wird euses 4 chind.
43
0
669
86
0
43
669
und wie fühelet dr euch so wie laufts ss?
hend ihr au sone zieh im unterliib region eierstöck😩?!
43
1
1
669
1
488
Und das zieh sind meutterbänder wo sich dehned 🤗 den machts de plump und en buch chunt de bald 🤗👌😍
669
2
669
86
0
669
669
0
669
0
669
0