Hi zusammen
Wir waren heute beim Arzt
Meine Kleine wiegt 7025g mit 64cm Grösse. Die Ärztin meinte, sie dürfe bzw solle nicht mehr als 1 Liter 1er Milch Shoppen in 24h trinken.....mhhhh Sie nehmen sich doch das was Sie brauchen?
Sie ist knapp 18 Wochen alt ....
Ausserdem solle ich mal Morgen Mittag mot Karottenbrei versuchen..sie hat aber bisher noch nie Interesse am Essen gezeigt....was meint ihr dazu? Wie viel trinken eure Babies Shoppen?
Kommentare
335
129
249
Ich würde PRE nach Bedarf geben.
233
0
Aber das bi dir isch ja no völlig ok und die wo stilled, det weissmer au nöd wie viel s,chind trinkt,
Dezue chunt das meistens um die ziit ume chli meh trinket, wills imene Schub sind.
Ich wür da nach Bedarf gä und wenn du sgfühl hesch sie isch nonig parat für brei, den würi no warte
0
Han mich mit dem Thema erscht jetzt wieder beschäftigt und ebe div. Asichte ghört ubd au erscht grad en artikel drüber glese, woni aber nüne find🙈
Bim 2te Bueb wo fascht glich alt isch wie dini (16wuche) hani die "problematik" gar nöd🤷♀️
164
95
Sie sött viel meh trinke, isch jetzt 7 Wuche alt und trinkt i 24h zwüsche 500-600.....mache mir langsam scho chli sorge....
0
0
48
335
0
335
95
Ja mini au :-)
@Susha, bi eus heissts wüchentlich bide Ärzt sie trinki viiiiel z wenig und d hebamme will au immer grad verbi cho wenn sie nid mindischtens 600-650 mag, das müessi sie also minimum trinke....
Und ich ha au gseit sie nimmt ja wenigstens meistens zue! Und macht suscht au e guete idruck.
Aber halt glich, wenns jedesmal wider heisst uiii neeei das isch viel z wenig,bini scho verunsicheret....
@passonita, also bi üs säget alli en sächstel vom gwicht....das mit dem 1/10 het dir das demfall au en arzt gseit ? Würd ja denn grad ganz anders usgseh das ganze bi üs, wär natürli grad super denn!🙈
0
0
0
Hends zumgebändli mal agluegt?
0