Ich han das au gliebt 👌 Natur jogurt mit chnobbli gurkä und Salz ... oder Tomate mit mozerella und dezue megga viel Balsamico 😁 ich han schwangerschaft so gnossä ... jetzt isch mini chli scho 8 Mönät alt 🤔😥
@JennyHelin darf me mozarella esse?👀 i ha au luscht druf aber ha denkt me darf das net esse...!
ich check gar net was me darf essen und was net ...also kääs sorte vorallem. fleisch isch klar und fisch..!
Hmmm das weissi ehrlich gseit gar ned 🤷♀️ aber es hät mer nix gmacht ... würd jetzt eifacht ned sushi ässe oder Rohs Fleisch ... aber wäge chäs chan nüt passiere ... isch ja wie jogurt 🤗
Isch es dini 1ti schwangerschaft ?
jo isch mini erschti schwangerschaft😆...! i ha glese schimmelchääs set me net esse 🤪 ich lieb schimmelchäs und glaub mozarella hani au denkt. i ha so luscht uf motarella uns tomate😍..! hüt hani mi erschte ultraschall termin gha vorussichtlich sinds zwillinge🙈 bi so hibbelig
@Nalan83 wooow das wär ja grad en doppelte vollträffer 🤗 uhh de dueni mit dir mitfiirä 🤗 ...
Ja du ich dänks wägem ässe muesch der ned so extrem gedanke mache ... eifacht Rohs fleisch und fisch ... und Eier wär bdd gäbig ... ich ha Kaffi trunkä und minere chli gats guet 💕
Haltisch mich ufem laufende 🤗👌
also meh sött kei rohmilchkäs esse. mozarella isch z.b. us rohmilch. abr in da Migros gits glaubs nu setige wo nöd us rohmilch sind. i ha au gesse. und hattkäs wo lang grifet het chasch au guet esse. und noch da 12 ssw hani au mol schimelkäs ka. eifach in masse würi säge.
wasi nüme gesse ha sin Eier
@Füxli ah gsehsch das hani ned gwüsst 🤷♀️ aber ebe ussert Sushi und rohsfleisch und Eier hani alles gässe ... obwohl ich genau ider Schwangerschaft so luscht gha hätt uf Sushi 🤗
i han nöd wüekli glüster ka. i han sehr viel milch trunke 🙈😄 und es zitli lang Surischlange. i han meh uf sache kei lust meh ka wie Tee Fleisch am Knoche oder ebe brotne Fisch
Also Mozzarella vorallem de im coop esch us pasterisierter milch. Und eigentlich seit mehr past segi ungföhrli drom hani ab und zue au mol gässe. Zumindest de heim woni gwösst ha wie langs hsltbar esch etc.
Wow de isch fiiiss hahahaha 😁😁❤️ engueteeee gnüsses @Nalan83
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
496
109
790
0
233
64
7
153
1
49
64
25
0
781
184
96
0
669
164
669
164
669
4
80
249
488
669
ich check gar net was me darf essen und was net ...also kääs sorte vorallem. fleisch isch klar und fisch..!
488
Isch es dini 1ti schwangerschaft ?
669
488
Ja du ich dänks wägem ässe muesch der ned so extrem gedanke mache ... eifacht Rohs fleisch und fisch ... und Eier wär bdd gäbig ... ich ha Kaffi trunkä und minere chli gats guet 💕
Haltisch mich ufem laufende 🤗👌
211
wasi nüme gesse ha sin Eier
488
211
211
488
211
mol sushi magi immer no und da rest essi au wiedr 😆was hets bi dir geh?
488
164
496
9
226
249
669
0
531
226