I han en pilz. Gha und ea het geenau so usgseh en ring mit blôterli und inedra nomol so e fleck mit blôterli. Ha müese zum Hutarzt wels echt schmerzhaft gsi isch und vo tag zu tag grôsser worde isch🙈🙈 also nüme zlang warte😩
mein kleiner hatte das auch, waren beim arzt und es war eine pyodermie( ansammlung von bakterien). wurde dann mit antibiotischer creme behandelt und ging ca. nach 4 wochen wieder weg. ich würde es dem arzt zeigen...
Au mitre pilz creme isch sicher a irgend was antibiotisches oder so gsi has de a müesse abdecke wels am. Arm gsi isch und ich i de Dienstleistig schafe und das recht unschôn usgseh gha het🙈 han a seeehr lang gha biser weg gsi isch. I hoff er hends schnell im Griff und daser sich nid usbreitet😩🙏🙏
Ohjee jo jetzt heisst geduld🙏🙏 und luege dasers nid überträget uf eu🙈 Gueti Besserig😉
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
207
3
25
207
25
207
207
25
25
25
207