Jetzt muss ich doch mal fragen, hat jemand von euch UPC und seit gestern auch einen Totalausfall? Bei uns geht weder TV, Internet noch Telefon 😏
Wenn ich anrufe bin ich in einer Endlos-Warteschlange 😒
@chlini36, hànder alli rächnige zahlt und immer pönktlich als nid hin und wieder mol chli tspoht au ohni das en mahnig gschickt händ? Ha ih mol erläbt. Willi hin und wider ned ganz pönktli zahlt ha gha händs mers mol eifach alles abgstellt gha woni die aktuelli rächnig ned zom ponkt ihzahlt ha gha.
Ja zahlt isch immer alles pünktlich. Ich bi denn nach 30 min ide warteschleife ( 🙄) mal durecho und die guet dame het mer denn gseit dass sie gseht, dass es ä störig het.. ähä da wäri jetzt nöd selber druf cho 😏🙈 schlussendli hani denn es sms becho, dass d störig ihne bekannt seg und sie dra schaffet.. jetzt gahts sit knapp 30 min wieder.. wie mer doch mängisch ufgschmisse isch wenn überhaupt nüt me gaht 🙊
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
337
0
251
496
11