Guten Abend liebe Mamis!
Meine Kleine, fast 7 Monate alt, bekommt gerade ihre ersten beiden Zähnchen und will nicht trinken. Zudem hat sie seit Sonntag auch noch die erste Erkältung ihres Lebens 🙈😅. Habt ihr Tipps, wie man ihr das Trinken wieder schmackhaft machen kann? Ich habe das Gefühl, der Sauger tut ihr weh.
Das Problem ist, dass sie nur die Hälfte dessen trinkt, was sie normalerweise trinkt.
Mit Löffel geben oder per Tasse habe ich schon versucht.
Liebe Grüsse und einen schönen Abend!
Kommentare
488
Han au alles probiert .. am beschte isch gsi en shoppä mit chaltem wasser dzue neh und abwächsligs wis zgeh ..das hät beruhigt .
.. oder eh gurkä wo sie umä lutschä chan.
De Zahnigsgel vo osan das isch pflanzlich..
Wenns ganz schlimm gsi isch und würklich ned trunkä hät de häts au mal es zäpfli geh ... wo dHebamme mir de au grate hät 👌 ich wünsche dir viel chraft ... am beschte isch au viel kuschele 😍
488
211
488
211
211
211
4
Ohje, das sind ja ersch die erste zwei Zäh.. demfall gahts so wiiter 🙈😆.
Sie bechunt zweimal am Tag Brei und sust Schoppe (3-4mal).
211
4
211
4
Ischs Zahne bi öper anderem au so schlimm? Sie duet mir sooo leid.. ich chan ihre gar nöd würki hälfe 😞
339
109
488
Wichtig isch immer durreschnuufe und das hilf vode schwigeältere hesch isch supper 👌 ich ha ja quasi nur 1. Und ha de eifacht am Tag pfuused ..
Mit 2i wider das sicher schwiriger si ..
Ich würd luege obs würkli zahne isch .. oder übberreitzig oder sogar Kollike ?
Aber chan der die App ohje ich wachse echt empfele ...
Jedesmal wenn ich mini chli nümmer erkänne ( da sie sust es ahfängerbeby isch ) gsehni das sie grad imene Schub isch 🤣 .. den weissi es gat öppe 1-2 wuche den isch alles woder wie vorher ...
488
790
109
Min maa und ich sind hüt de ganz Tag im Notfall gsi, also weg mim Maa. Und schwiegermuetter het gseit sie hend de ganz tag durregschroe.Gib sie eig gar nöd gern minere schwiegermuetter ab, aber ebe wenns sie muess. Wenn die Nacht genau so schlimm wird gahni morn zm kinderarzt, bzw mäntig. Danke für die App die hani no gar nöd kennt 😘
488
Das chunt scho guet und gat bald verbie ..
Tränke düends gnueg ? Das isch ebe bi minere sproblem gsi jnd sie hät mit 3 mönät die 1. Zwei zähnt becho .. und jät de zviel abgnoh 😣 ..
Dina .. isch eh schönä namä .. so heisst au mini Schwägerin .. und hät so gern mini tochter Helin-Dina gnännt aber leider isch das ned gange 🤷♀️
339
339
4
109
4