Soo cool. Was düet ihr de so mache? I ha mau es paar schnittmuster usdtuckt und stoff kouft. Und wet mi a bebe hösli wage. Bi aber no e totali nöi nährer 😂🙈
ech ha jetzt grad för mis gotteli dere hösli gmacht. Ond mis jetztigprojejt esch es chleidli för mini tochter. Esch aber grad im momänt es projekt wo mer chli chopfzerbräche macht🙈
Ich näh au hobby mässig für min zwerg vorallem hösli und beanis han au nöd so erfahrig gha aber es isch würkli nöd schwer und vo mal zu mal isches besser gange und suschr gits au gueti aleitige bi you tube
Vonere kollegin🙈 d hose heisset benni, han mer letschti aber no neui schnittmuster kauft, has aber noni usprobiert, bruch fürs nähe immer so e muuse dezue, das isch so phasewies bi mir😊 und wänn mer öppis nöd klar isch luegi schnäll im you tube nache, für mich am eifachste, bin en visuelle mensch bim lerne😊
I wörd si ned poste🤭 chasch nur weni oder dünni stofflage näie, und i ha s gfühl das ke ersatzteili bechonsch wenn öppis esch. De si 155/177fr z viel defür
für die vom aldi gits amel kei ersatzteil, würd behaupte au nöd für die vom lidl.. die vode fachgschäfter werdet die ungern repariere. zu mindest bi mir händs gseit so öpis flicket sie nöd. iischickä chasches nur mit kassebon, de uf kein fall verhüehnere!
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
0
1,306
297
0
271
271
271
297
271
271
297