Reiterinnen

Hallo ihr lieben
Hat es unter euch Reiterinnen? Wenn ja wie lange seid ihr geriten ? Habt ihr tipps?

Lg

Kommentare

• ich bin bis in 6. monet gritte. han eifach uf mis ross glost. sie hets mir denn gseit wo sie die „last“ nüm het welle träge. sie ish zu dem zitpubkt ja imerhin für 2 mônshe verantwortlich gsii und sie ish sehr sensibel und gspürt/verstot sehr viel
  • Ok. Jo mini esch au ganz en liebi.. i be au bes en 6 Monet grite und han 2 Woche Pause gmacht und jetz gots nöm.. i han jetz en ritbeteiligung. Wie machsch es du?
  • nei i be elei. mit rb esh mit minere ned eso eifach. si brucht ganz e fiinfühlige riter und da hani bis jetzt nonig gfunde.. i go all 2 tag under de wuche mitde chline (5mönet) go spaziere und chli bodearbet und am weekend chunnt de ma mit de chani rite:)
  • Okay.. da esch jo au guet.
  • Ich bin bis fast am Schluss no gritte. Halt eifach gmüetlich und nur no min Señor. Sust eifach vom Bode bewegt.
    Mini Ross hend den Pause gha nach de geburt. Da ich zimlichi verletzige gha han isch lang gange bisi wieder druf ghocket bin. 🙈
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum