Hallo zusammen
Ich bin nicht schwanger, trotzdem nehmen mich eure Erfahrungen wunder. Wir üben nun seit bald 2 Jahren leider erfolglos. Bei uns ist alles ok. Trotzdem klappt es nicht. Ich würde nun gerne von euch wissen, bei wem hat es länger gedauert bis es geklappt hat? Was habt ihr unternommen? Habt ihr irgendwelche Tipps? Habt ihr nun trotzdem mehrere Kinder? Freue mich über jede Geschichte die mir Mut machen könnte.
Liebe Grüsse
Minggi
Kommentare
339
33
Danke für deine Antwort. Wir sind nichtraucher und leben eigentlich recht gesund. Waren schon in der Kinderwunschklinik. Alles getestet ohne Ergebniss. Ebenfalls schon ein Zyklus mit Hormonspritzen gemacht... erfolglos. Der nächste Schritt wäre eine Insemination. Für das bin ich aber irgendwie noch nicht bereit. Wir sind beide auch beim Kinesiologen um psychische Blockaden aufzulösen... im Moment sind wir aber irgendwie einfach nur ratlos, enttäuscht, traurig, verzweifelt...
339
4
33
Nein meim Zyklus ist sehr regelmässig immer zw. 26-29 tagen. Das Ava Armband habe ich nu seit ca 6 Zyklen. Intressant zu sehen wieder körper funktioniert. Jedoch finde ich ist es eher kontraproduktiv was das entspannt sein angeht🙈
76
Ich empfehle immer Frauenmantel Urtinktur und Mönchspfeffer. (Ich bin überzeugt dass es mir geholfen hat. Hatte ein Windei und einen frühen Abgang.) weiss auch von Kolleginnen das ihnen die Urtinktur geholfen hat. Wünsche dir von Herzen noch viel Geduld und gib die Hoffnung nicht auf.
184
1
8
Ich kenne die Situation au es bizeli.... Mir hends 1 Jahr Probiert und es het eifach nöd klappt... Den hani min FA gwechselt (die het immer gseit seg alles guet) und bin zunere andere gange. Die het den en abstrich gmacht und het den zu mir gmeint, dass mini Scheideflora sehr übersürt segi und Spermium dur das nöd chan überlebe... Sie het mir den so Vaginalzäpfli geh die ich 1 Wuche lang jede Abig han müese ine tue zum Flora wieder neutralisiere und tadaa genau i dem Monet bini Schwanger worde 😊... chan ab und zue nur a öppis ganz chlinem ligge au wenn de FA meint seg alles guet sust....
33
Vielen Dank für eure vielen Ratschläge. Leider wieder ein erfolgloser Monat vorbei.... Mönchspfeffer weiss ich nicht ob ich das probieren sollte wenn doch mit meinem Zyklus alles stimmt. Oder hat dies jemand gemacht obwohl alles OK war? An zu wenig Sex kann es nicht liegen, wir üben fleissig und dank Ava auch ziemlich genau. Dem FA wechseln weiss ich nicht ob das etwas bringt, habe ja mit der Kiwuklinik schon 2 Meinungen. Ich habe mich nun fürs Kinderwunschcoaching angemeldet, sie macht mich zwar nicht schwanger, hilft mir aber hoffentlich besser damit umzugehen
184
33
1
33
333
Mir hei für s'erschtä Ching 2.5 Jahr brucht. Mi Zyklus isch ä katastrophä gsi u Spermaqualität vo mim Ma ou nid top. Ig ha mi scho drmit abgfundä dass mir chinderlos blibä und mi uf angers konzentriert. U plötzlich hani gmerkt dass ig schwanger bi. Bim zwöitä wider äs Jahr brucht. Wider genau glich. Ha mi drmit abgfundä dass es bi eim Ching blibt. Churz druf abä wider schwanger. Bi beidnä uf ganz natürlichi Art.
Drückä euch fest Dümä dasses gli klappet.
3
4
I ha au unbedingt welle schwanger werde und hami recht druf verstieft,klappe hets nöd welle. Denn hät mir e Homöopathin Pulsatilla Globuli vo Similasan empfohle. Und genau i däm Zyklus wonis serst Mol gnoh ha häts gad klapped. Bi zwar i dem Zyklus au no allgemein entspanntee gsi und ha nomel gfeschted und afach sLäbe wiedermol gnosse aber i bi überzoge devo dass diä Chügeli mitgholfe hend. Vilicht helfeds dir au. Und so Eisprungurintests hani au mol no gmacht. Diä hend mir afach no e guets Gfühl geh wili gwüsst ha etz chönnts klappe wili de Eisprung ha. Do wos klapped hät hani aber dä nöd gmacht.
49
207
0
Wir mussten auch einen etwas anderen Weg gehen und sind dann in Alicante gelandet.Bei uns war es aber klar,es liegt an mir. Aber egal.Unser kleines Wunder ist heute 4Monate alt. Brauchten aber mehrere Anläufe.
215
Schliässe mich der Minifee a, wartet nit zlang, hent mit allem fascht 6Jahr ka und bereuhes das nit schnäller gwissi schritt gmacht ha. Schluss und endlich isch es wurscht was für ä Wäg nur Ziel isch wichtig.
33
33
215
33
207
Und vo wege künstlich also insemination isch überhaupt nix künstlich ussert das Spermie nid dur gebärmuetter müend sondern nart vor Ei gsetzt werdet😬 aber jo schlussendlich mues es jede für sich selber entscheide😊
1
626
33
Das mit derä Häx würd mi intressiere, was het die gmacht? Bi us de Zentralschwiiz.
626