Es Wonder werd ned chliner wenn mers es zwoits Mol dörf erläbe. Mer hend eusi Elin am 13.07.2020, 07:46 met 3420 gramm ond 50 cm dörfe i eusi Arme schliesse.
Langsam aber sicher chanis chum erwarte. Hoffe die Chlini macht sich gli mol ufe Wäg. ET heimer am Mäntig 🥰 bi mega gspannt.
Guets dürehebe a alli wo no am warte si 🥰
Hallo Welt 🤗 mein Name ist Amara und ich bin am 10. Juli 2020 um 08:15 geboren. Ich bin stolze 3095 gr. schwer und 49 cm gross 🥰 ab jetzt bereite ich meinen Eltern schlaflose Nächte 🤗
@Nadine Nei leider nid. Bi jetzt ET +4 und MuMu isch no ganz hinde aber weich. Si het nid ane möge richtig. Aso ischer noni Geburtsriif 🙈 hoffe eifach si macht sich allei ufe Wäg...ohni iileite. Am Mäntig muessi de nomol id Kontrolle, wenn sich bis denne nüt do het und am Donnstig wei si afo iileite.
Wir sind auch dabei das Kinderzimmer einzurichten bzw. noch mal zu überdenken.
Haben jetzt zum Beispiel noch ein paar LED Streifen geholt damit nicht immer die Festtagsbeleuchtung an sein muss, abgesehen davon ist das wohl auch beruhigender als so ein großes Licht.
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
52
Mer send alli wohluf und öberglöcklich.
778
52
778
Guets dürehebe a alli wo no am warte si 🥰
5
778
Mir si immerno am warte 🙈 ha aber sit hüt Nomittag sehr unregelmässigi liechti Wehe. Mol luege wenns de richtig los geit.
0
0
778
52
52
4
778
0
0
0
52
0
778
Üsi Muus isch hüt am morge ufd Welt cho 🥰
52
0
778
0
@AnDu88 Ach jööö ein Feiertagskind - 💝lichen Glückwunsch und schöne kennenlernenzeit 🤗🥰
778
Und Mamis, wie geits üch so mit dene chline Schätz? 🥰
2
Wir sind auch dabei das Kinderzimmer einzurichten bzw. noch mal zu überdenken.
Haben jetzt zum Beispiel noch ein paar LED Streifen geholt damit nicht immer die Festtagsbeleuchtung an sein muss, abgesehen davon ist das wohl auch beruhigender als so ein großes Licht.