Kindermilch - 10 Monate Baby?

bearbeitet 24. 11. 2019, 00:01 in Ernährung
Hoi zämme ...
Mini chli isch jetzt 10 mönät alt ...
Und mir händ bis jetzt Milupa milumil 2 gha .. also vom dütschä .. da mir grad ade Gränze gwohnnt händ .. jetzt simmr züglet und ide Milupa vo de schwiiz isch ned die glich und die hät mini chli gar ned gern 🤷‍♀️
Jetzt trinkt sie aber uf nacht gern na 1 fläche und mängisch au eini uf de Morgä ...
Uf jddefall weissi ned witer ... hät öppert vo euch Chindermilch ghe ? Oder grad Chuemilch ?
Han jetzt mal eh prob Beba 12 junior becho und uf jedefall häts mini chli gern gha ..

Kommentare

• also Kindermilch hani nie geh. met beba hani super erfahrige gmacht und chasch ja chueh milch mal probiere ich wörds eifach verdünne am ahfang
  • I han nachm abstille au uf Beba gwechslet und ha super erfahrige gmacht, kei blähte buch, kei härte stuehlgang nüt. I han mit knapp 10 mönet ahgfange uf chuemilch umstelle. Han am ahfang no 1/2 wasser 1/2 milch und mit de zit de wasserahteil verchlineret. Het be mir guet funktioniert gha.
  • Mer hend emmer Bimbosan gha. Ond send sehr zverde gsi (schwiizer produkt) aber gli gwächslet uf chue möuch. Mer hend eigeti chüe ond somet eigeti möuch, hends zersch abkochet ond verdönt ond jetz trenkt er gwermti roh möuch. Eusi chender ärzti hed gseid mer seleds probiere (wöu jo öberau lesisch chuemöuch ersch ab jährig) cha ned vöu passiere mer merkids de gli öbers vertreid oder ned. 🤷🏼‍♀️
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum