Bryophyllum 50 % von Weleda - Kautabletten

Nimmt öper vo üch das Mitteli? Mini Hebamme hed mir die empfohle. Was sind üchi Erfahrungen?

Kommentare

• I has vo 35+0 bis 37+0 gnah wege früheziitige Wehe und s Bebe isch bi 39+4 ufd Welt cho. Es söll würkli helfe bi früheziitige Wehe chan aber natürli nid jedi Frühegeburt vermide
  • Sie heds mir äbe för zom besser schlofe oder bi Ängstlichkeit empfohlen 🤷🏻‍♀️
  • Ich hans au gno. Sie isch denn glich bi 34+6 cho, aber ich han no es paar anderi Sache gha (vorziitigi Wehe mit Muttermundverchürzig und Trichterbildig).
  • Es chan bi früehzitige wehe helfe und au bi ängscht somit chamer au evtl besser schlafe. Ich han stressbedingt vom schaffe immer en mega härte buch gha. Hans den au übercho. Ängscht chönd au wehe und en härte buch uslöse. Dini Hebamme weiss scho für wases alles isch😉
  • Ech has ou gnoh gha währed de Schwangerschaft wege früehzitige Wehe... Aber wie die andere schriebe chasches ou neh wenn Unruhig besch oder Ängscht hesch... Mer heds dazumal mega gholfe 🙃
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum