Danke eu nomol für eui Idee. Sish zwar ersh de entwurf welis uf wiehnachte am gotti und götti schenke werd, aber so werdis mache. Zersh s chärtli und s gshenk werd den seperat am schluss geh mit de frag:)
Also beim Gotti habe ich es auf einen Body geschrieben. Und beim Götti habe ich mit einem Lötkolben auf einen Hammer: "Götti du bisch de Hammer!"Geschrieben. 🎈
Hallo alli!
Ich wird im august gotti und suech nacheme tolle geburtsgschänk.
S wird e bueb und er het scho e grosse brueder, sprich, ganz vieles isch scho vorhande.
Sind ihr kreativer als ich?
Öppis mit gravur (bsteck, schmuck,...) Idee vo euch wäre super:)
Oh bsteck mit gravur finni sooo härzig 🥰. Min sohn het es namenschetteli becho, nuscheli mit name druf, es sälbstgmachts mobile und es nachtliechtli.
Oder en „babyschatztruhe“ wo me persönlichi sache vom baby cha dri tue zur erinnrig (also zum z.b. 1. schüeli, nuggi, zahn usw.). Chinderwagechetti?
Es "Gotti-Buech" mit Sache drin wo du jedes Jahr mit dim Gottimeitli/-bueb möchtsch unternäh. Ich ha jewiils es passends Föteli usgwählt und denn imme chline Couvert jewiils no enart Guetschii für die gmeinsam aktivität ineklebt. Und chli platz zum denn erinnerigsfotos dezue z chläbe
Hallo taku
Mir isches im Fall genau glich gange. Ha au so e Tasse wölle und nieneds ei i gfunde. Ha denn so e Zaubertasse gmacht wo schwarz isch und wenn öppis heisses ieleersch z.b kafi chunnt sFoti und de Text füre. Vilicht wer da au öppis?
För de Götti hemer das mol e Tischbombe präpariert. Hend unter anderem es Ultrtraschllbild mit de Frog „Wetsch du min Götti werde?“ dine kaa.
S‘Gotti chunt es Ultraschallbild - Puzzle über wo sie zerscht muess zeme mache und une dra stoht denn au „Wetsch du mis Gotti werde“
Min Ma oder ich händ jewiils e chlini Red uf d Fründschaft mit em Betroffene ghalte und im Ahschluss gfrögt. Finde das nach wie vor sehr persönlich und schön.
I ha mini Götti und Götti gfragt mit enem süsse Baby Body undere Tasse vo pfüderi.ch mit em Text: "Willst du mein Götti sein?" Sie hend sich mega gfröit und ja gseit. Es isch en schöni und persönlichi Gschänkidee.
Vil Glück bi dim Sueche und ich hoffe, du findsch es passends Gschenk für diini Götti und Götti.
Liebe Gruess 😊❤
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
95
Mir hend s Gotti zumne Kaffi iglade gha und unne im Tassli isch de gstande "wetsch mis Gotti wärde" wos läär gsi isch :-)
74
Das ish en tolli idee. Nur s problem esh die womer wend fröge trinke ned würkli kaffi und tee nur wens krank sind🙈
112
339
339
95
74
Danke. Han gseh machsh au MaxiCosi ahhänger und so. Werde mich sicher be dir no melde:)
74
Karte bedrucke mitm Ultrashallbild und d frog dezue ish au en super shöni idee.
Danke
112
74
Danke.
Ben voll out. Ha weder facebook, instagramm, twitter, snapchat und wases sush no so giht😂🙈
112
4
4
74
Das ish mal was ussergwöhnlich😉
Generell Danke eu für d'Idee😘
2
233
3
74
Danke eu nomol für eui Idee. Sish zwar ersh de entwurf welis uf wiehnachte am gotti und götti schenke werd, aber so werdis mache. Zersh s chärtli und s gshenk werd den seperat am schluss geh mit de frag:)
2
3
74
Ich dank eu nomol für eui idee. Has endlich gshafft alles zshriebe und zverpacke😊😊
0
Ich wird im august gotti und suech nacheme tolle geburtsgschänk.
S wird e bueb und er het scho e grosse brueder, sprich, ganz vieles isch scho vorhande.
Sind ihr kreativer als ich?
Öppis mit gravur (bsteck, schmuck,...) Idee vo euch wäre super:)
531
Oder en „babyschatztruhe“ wo me persönlichi sache vom baby cha dri tue zur erinnrig (also zum z.b. 1. schüeli, nuggi, zahn usw.). Chinderwagechetti?
0
2
Ich bin genau auf der Suche nach so einer Kaffeetasse mit diesem Text. Ich bin fast am Verzweifeln. 🙄 Wo konntest du diese kaufen?
4
Mir isches im Fall genau glich gange. Ha au so e Tasse wölle und nieneds ei i gfunde. Ha denn so e Zaubertasse gmacht wo schwarz isch und wenn öppis heisses ieleersch z.b kafi chunnt sFoti und de Text füre. Vilicht wer da au öppis?
2
Danke für dini Rückmeldig. Die Zaubertasse hani im Internet au scho gfunde. Ich denke das wär denn d Alternative. :-)
3
1
S‘Gotti chunt es Ultraschallbild - Puzzle über wo sie zerscht muess zeme mache und une dra stoht denn au „Wetsch du mis Gotti werde“
174
body gmacht bim 1. Babybsuech.
4
2
Vil Glück bi dim Sueche und ich hoffe, du findsch es passends Gschenk für diini Götti und Götti.
Liebe Gruess 😊❤