Ja sie isch wie ich 🤣 schlaft sehr guet... aber muess echt säge , ide schwangerschaft hani mer viel gedanke gmach.. bzgl. Obi das schaffe .. bim 1te chind und so 🤷♀️ aber ha echt glück mit ihre gha .. es supper ahfänger Bebii 💕
Sind Ihr gern schwanger gsi ??
Also ich ha min Buch gliebt 🥰 mis mini büchli ... aber die bewegige .. wenn sie mit dä Händli unnä spielt hät oder wenn sie de glugsi gha hät 😫 hani gar ned gern gha
@JennyHelin Nach däm denn endli in dr 18.ssw d Übelkeit weg gange isch, isches guet gsy. Bis dert hi, hani eifsch e neue beste Fründ ka 🚽 😏😏 obwohlis immer positiv agluegt ha hets mi irgendwenn gnervt ständig am 🤢🤮 z sy...
sust bini abr eigendli ganz gern schwanger gsy und ha au d bewegige scheen gfunde. Sie het eifach sehr guet und genau dr Rippeboge gfunde und dert drgege gschuttet mit ihrne Riesefiess😱😊 das isch unagnehm gsy
Ich ha mini Händ nöd chöne vom Buch weg la 🙈 Ha ihn immer gstreichled und mini Tochter het zrugg gstreichled und sich bewegt 😍 De Hitzgi hani au amüsant gfunde. Wenn de Buch so gumpet isch 😅 Wenni so zrugg dänke bini gern schwanger xi, will so nöch bini mim Chind ez nüme. Aber gäge Ändi wo de SS wo eim alles weh macht und mer nüme mag. Oder ebe die Übelkeit am Afang. Gaht das leider under... Hoffe, ich dörf irgendwenn wieder e Chugle ha und mini SS gnüsse 😍
Ahhh so süüess ❤️ ich liebes schwanger sie, ich chan mini händ ai nöd weglah vom buch 😂 wenni mini händ druff lege spürt sbaby mink wärmi und suecht mini hand 😂 wenni hand wegnimm hani de ganz buch uf ei sitte das isch göttlich oder wenns i de nacht afangt bewege ich chan gar nöd schlafe vor glücklichkeit ❤️😍 min fründ seit scho lah jezzz buch mal sie, arms chind 😭😂aber chaaan nööd
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
339
74
21 2❤
488
488
488
159
0
226
161
1
4
Ein Tag vor de (überraschende) Geburt - bi 34+5. 🤗
109
Ich vermisse meinen Bauch kein bisschen 😁
24
226
488
226
488
178
1
488
Also ich ha min Buch gliebt 🥰 mis mini büchli ... aber die bewegige .. wenn sie mit dä Händli unnä spielt hät oder wenn sie de glugsi gha hät 😫 hani gar ned gern gha
159
sust bini abr eigendli ganz gern schwanger gsy und ha au d bewegige scheen gfunde. Sie het eifach sehr guet und genau dr Rippeboge gfunde und dert drgege gschuttet mit ihrne Riesefiess😱😊 das isch unagnehm gsy
250
669
226
193
790
193
226
4
20ssw
6wuche spöter ischer scho do gsi
Und jetzt ischer scho 14 monat alt
0