danke @Mayla 😊..! wieviel hend ihr alli zuegno? i ha 27kg zuegno😩😩😩…nur 13kg abhno defo..!
i hoffe bide jetztige schwangerschaft nemi net so viel zue mis ziel isch max 10kg.
@Nalan83 +35 kg i de erste SS. 10 kg sind blibe.. denn 25 kg i de 2. SS, ca. 8 kg sind blibe , jetzt bi de 3. SS bisher 9 kg (27 ssw) ich hoffe chume jetzt mit 15 kg dure, will ich ga ja na die 10 kg vo de 1. Ss und die 8 kg vo de 2 ss🤣🤣🤣😵💫🙈
@Nalan83 Bi mier +23 kg (die erste 8 kg scho i de erste 14 wuche). Nu jetzt hani 8 kg plus. Aktuell bini ihr 17. ssw und ha no nix zue gno… mal luege wasi dasmal zue nime.
Ich ha bi de erst ss au 27 kg zuegno , jetzz alles wieder abgnoh und ha beirets 10kg wieder zuegno bi jetzt i de 22 ssw... Gseht krittisch us für mich uf das ganze feine esse verzichte 😭😹😂🍝
Dr Körper vonere Frau isch eifach es Wunderwärch ♥️ i stuune immer wieder was üsi Körper leiste i dene 40 Wuche 🥰
Für mi gits nüt schöners als e schwangeri Frau 🥰 egal ob 5kg oder 30kg meh, ihr sind alli wunderschön ♥️
Das stimmi @AnDu88 zue 😍 ich ha scho immer schwangeri super hübsch gfunde und wemers selber ebe au erlebet het denki immer so krass was mini mami für mich duregmacht het... ❤️💪
Finds mega schöön dass ihr eui schöni kugle teilet😍
@snowangel danke vielmal🙈 Isch mini ganz ss mini hauptbeachäftifung gsi haha, Min Mah hed denn gseid s chinderzimmer ischs schönste Zimmer im ganze Hus
Ich han gaaaaaanz schlimme babyfever grad weg all dene süesse babybüch 🥲😅
Mini Fraueärztin hett recht ka, wenn s'chlinste in Kindi chunnt gahts wieder los 😂
I bii ir 16tä Wuche u ha vlt chleii ä ungwöhndlächi Frag. Aber es isch miini ersti SS und de heissts jaa überau, jaa dr Buuch wachset nii so schnäu u isch ou lang nii zgseh. Aber i ha zGfüeuh i ha scho ä mega grosse Buuch u ha ou nii Zwillinge. Aber isch ds öberem bir 1. SS ou so gange? Wiu ghöre viu Kommentä vo angere, ds mii Buuch scho mega gross isch. U bii ou nii wanhsinnig am ässä oder am zuenäh. Weiss nii es vrunsicheret mii irgendwie haut.
@Blibalina mach dr kei kopf..jedi schwangerschaft jede buch isch anderscht…😊…i ha en rieeeeeese buch gha und alli hend gmeint i ha fix zwilling , aber i ha nur eins gha😅…und au jetzt bini erscht i de 11.wuche und gseh us als währi im 4.oder 5. monet🙄🤣…!
@Blibalina jöö nei mach der da kei Sorge, ich kenne viele wo wükli en chline babybuch hend und sbaby chunt glich gsund uf dwelt 🥰 bi mir hends aj bis zu de 30 ssw i de erst ss gseit uii meega chline buch... Denn machts plötzlich boom 🤭 gnüss eifach dis büchli so wiener isch 🥰🥰 sind alli Toll
Jaa, bi mir hends au immer gseit, dass min buch so chli ish und sie en viel grössere buch gha hend oder so zügs… Eifach versueche ignoriere. Mir bechömmet de buch so gross wie de au si muess👍🏽
Ja bi mir o aber scho lang. Mir trücke aui ss-hose übere buuch u i muess se immer abelege u o den bini nid sehr wou. Am gäbigste si trainerhose, aber weni vo huus ga bini äbe glich gärn e chli besser aagleit😜 u no äxtra leggins u röckli choufe hani o nid no wöue für di letschti ss😉aber i has o gli gschafft😘
@Primeli ich tue mich au seehr gern besser alege, dihei legi Meischtens das vom partner ah.
@Nalan83 ich ha zum Geburtstag vonmini muetter au mega viel Schwangerschafts kleider gschenkt becho vo Zalando... Meeegaa schön.. aber bi mir stimmet porpotione nöd 😭😂 ich ha zviel a de Hüfte und mitem buch und fudi isch verwechslungsgefahr.
Han gäge Ändi immer nur SS-Leggins dreiht. Die hani au jetzt noch de SS no a. Und im Sommer Chleidli mit so lange Unterhose drunter. Wenn‘s Shirt zchurz isch gids so Shirt-Verlängerige zchoufe. Die bruchi jetzt ou immer no. Finde dir no gäbig bim stille..
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
57
669
1 monet vor ET😊 riese buch hani gha und fettsack beni gsi😅…mit viel wasser asammlig mini füess sind am platze gsi…
4
174
669
i hoffe bide jetztige schwangerschaft nemi net so viel zue mis ziel isch max 10kg.
626
1
4
531
860
860
231
11
11
6
6
860
6
6
778
Für mi gits nüt schöners als e schwangeri Frau 🥰 egal ob 5kg oder 30kg meh, ihr sind alli wunderschön ♥️
860
Finds mega schöön dass ihr eui schöni kugle teilet😍
262
2
eh wuche vor de Geburt, han ca 8kg zuegno, will ich durch d hyperemesis immer wieder abgno han😅
860
2
860
2
161
Mini Fraueärztin hett recht ka, wenn s'chlinste in Kindi chunnt gahts wieder los 😂
488
860
860
0
669
860
76
141
860
860
4
860
Ich bruche bis 1 stund bis ich mich wohl fühle 😭😂
4
141
669
250
860
@Primeli ich tue mich au seehr gern besser alege, dihei legi Meischtens das vom partner ah.
@Nalan83 ich ha zum Geburtstag vonmini muetter au mega viel Schwangerschafts kleider gschenkt becho vo Zalando... Meeegaa schön.. aber bi mir stimmet porpotione nöd 😭😂 ich ha zviel a de Hüfte und mitem buch und fudi isch verwechslungsgefahr.
1
Das Problem metem trücke vo de ss-hose überem buuch hani leider ou ☹️
Ha mer jetzt Latzhose kouft ond hoffe, dass das bequemer esch.
4
174
860
Ihr gsehnd sicher alli top us mitem babybüchli!
Tüender gern sbüchli präsentiere?
Ich liebes 😂🤭
9