Hoii zämme 🙋♀️ soo nimmt mi meega wunder ob ihr au so viel und intensiv träumet.. Han au scho so viel träumt dassi am morge druf agfühl ka han ich het gar nöd gschlafe..
Eigentli träum ich sehr gern und ich tuen gern nahluege was mir mini träum amigs wend mitteile.. Aber das isch jetzt eifach zviel 😅 me seit ja während schwangerschaft träumt mer intensiver und da mer oft i de nacht ufwacht wegem harndrang errinert mer sich besser dra a morge..
❤️Würd mi megaa freue wenn mir über das thema au chöntet rede und ich wüsse chan dass es no mehreri het wo au so viel träumet 😅 leider wird das thema sehr wenig besproche..
Bi 26 i de 16 ssw.
Was tüend ihr amigs träume
Kommentare
488
Ich han leider viel vom tod troimt .. das au mim Mah öppis passiert 🤷♀️ weiss ned wiso ...
Wasi je nach dem au gha ha sind ( geschlächtsverkehr ) 🤔 troim ... hät das au öppert vo euch gha ?
531
Wie jennyhelin troim ich sehr vil vom tod & dass mine liebschte öppis passiert. Aber zwischedüre troim ich au vom chline. Isch denn immer es schöns erwache 🥰. Vil hani troimt, dass der chline zfrüeh uf twält chunt & ich nu nit bereit bi & nu alles muess organisiere ver ihn. Gschlächtsverkehrtroim hani nie ka😊. Aber wäri sicher nu spannend gsi 😜
226
Aber suscht sind mini träum wükli sehr strange.. Viel wasser (wildi flüss, oder wie sich en fluss un en meer verbindet..) das a min fründ öpis passiert isch hani au scho träumt ka.. Han au scho träumt wie ich en traum a min fründ i traum Verzehle 😭😂
Han mal ahgfange es tagebuech zfüehre vlt gits da irgend e verbindig..
Aber vom tod träum ich zum glück nöd soo viel..
339
226
Haha wooow... Vo obama 🙊🙊 de isch härt..
Hab au oft tröumt kah dass mich öpis imene parkhus verfolgt und ich kei usgang finde.. Bis ich gmerkt kah han ich bi eifach nöd zfriede woni gwohnt ka han
488
339
226
Ja die träum sind extrem intensiv... Ha mam träumt dass mi de fründ betroge kah het un woni ufgwacht bin hani brüellt 😂😂 und bi hässig uf ihn gsi.. De arme hets nüme gschnallt.. Het zum glück viel geduld mit mir 😂🙊