Habt ihr Tipps, wie ich die Milchmenge steigern kann? Ich pumpe ab und lege 2x am Tag an. Doch langsam braucht meine Tochter mehr Milch wie ich habe.
Was für Tipps habt ihr? Stilltee mag ich nicht.
Alles was du a Nahrig nimsch het kei Ifluss druf (dMilch wird vo dim Blzet produziert) ...das isch wüsseschaftlich bewiese ussert Bockshornkleekaplse aber die cha me nöd eifach so nä, viel reagiere allergisch druf. Mit Vorsicht also! Milchmängi erhöhe chasch vorallem mit Stille, Stille und no me Stille. Es git immer Phasene wo dis Kind mol me und mol weniger Milch brucht. Am beschte isch denn vermehrts alegge und im Normalfall produziert din Körper nach ca 3 Tag me Milch. Abpumpe isch nöd so effektiv wie Stille, wenn du aber nöd me als 2x chasch stille, sötsch sicher all 2 Std abpumpe um dini Milchmängi zerhöhe 😊
Also bi de Bockshornkleekaplse weissi ned, wie vell Milch es geht. Hans nie gnoh. Aber allgemein chan ech mich de Moonpie87 ahschlüsse. Je meh ah de Brust trunke wird oder du abpumsch, desto meh Milch wird produziert.
Kei Stress. Mach dir kei Druck, nimms so wies isch. Gönn dir öpis guets. De Chopf spielt e grossi Rolle bim stille.
Und guet ässe/viel Kohlehydrate. De Körper brucht zum Milch bilde viel Energie. Mini Hebamme het mir dazumal gseit 7x Ässe am Tag 🙈 Stillchuegle isch zB öpis guets 😉
nomel a stimm für so viel wie möglich stille.
i trink Rivella abr musch sRote neh und wen alkoholfreis Bier nöd magsch den chan i als gheim tip Bschorle empfehle. musch in da Landi luege isch vo da Appezellerbrauerei. isch s öpfel bire getränk mit Malz dine. null alkohol und mega fain 🤤 hani in da schwangerschaft entdeckt und liebs
Danke. Jo i pumpe all 2h ab momentan. Stille got nöd so guet us best. Gründ.
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
488
14
Wieviel me hets ge bi dir?
531
87
14
339
339
87
250
Und guet ässe/viel Kohlehydrate. De Körper brucht zum Milch bilde viel Energie. Mini Hebamme het mir dazumal gseit 7x Ässe am Tag 🙈 Stillchuegle isch zB öpis guets 😉
249
211
i trink Rivella abr musch sRote neh und wen alkoholfreis Bier nöd magsch den chan i als gheim tip Bschorle empfehle. musch in da Landi luege isch vo da Appezellerbrauerei. isch s öpfel bire getränk mit Malz dine. null alkohol und mega fain 🤤 hani in da schwangerschaft entdeckt und liebs
4
14