also bi mir isches nolang net sowiit aber mache me jetzt scho gedanke und lese im internet halt so horror sache, ha angscht vorem dammriss😫🙈..! wer het alles scho en dammriss gha?! merkt me das fescht währendem gebäre und danach verheilig goht das guet?
Kommentare
5
339
339
488
249
Während de geburt hani nüt gmerkt. s verheile esch länger gange.
Ide 2. ss hani nüüüüt gmach und han nur en chline riss gha 🤷🏽♀️Alles schnell und guet verheilt.
488
Mini chli isch drumm ned so gross gsi 3040g 49cm und de chupf nur 32cm
Kollegin ihre sohn hät sogar 37cm chopfumfang gha und isch au grisse ...
Aber loss guet uf dhebamme wenn sie seit presse und wenn ned .... de sie lueged scho guet druff das ned rissisch .
0
488
63
217
4
7
669
arijeta glückwunsch😍...be mer gohts no bis endi mai🤪
70
2
4
Genau au so ob überhaupt was passiert oder ob vorbereitet oder nit.
Ich gib dir de tipp lies nur die positive erfahrige denn alles andere macht nur no mehr angst. klar ka immer was passiere aber denn kasch du als gebärendi nüt ändere für das muesch vertraue in därzt ha das die denn wüsse was mache.
Öbis gege d'angst und zum lache:
Bi minere erste tochter hani au e dammrissli ka und kleini rissli an de schamlippe. wärd de geburt hani nüt devo gspürt, wo die klei denn do gsi isch het de arzt verzellt was unde ume gange isch und daser jetzt betäube würd und neiht. woner mit de sprützi ko isch het das so kützelet well alles so empfindlich gsi isch hanem grad de fuess an kopf kaue.
Er hets mit humor gno und ich sither au die erste 2 tag no kli komisch zum sitze gsi aber schmerze hani vo dem moment wo die klei do gsi isch keini me ka.
488
Jedoch höt mich de Mom. Extrem gstörrt bim näieh 🙈 ich han mini chli ideä Ärm gha und de arzt hät unä durrä gnäiht🤔 ...
Dsprütze und den immer stäche hät extrem gstörrt 😫 ha immer bis bäcki bewegt und ach gseit und ha mi ned uf die chli chönne konzentriere 🙈
...
Also geburrt isch viel ahgnähmer gsi als das blöde Näihe 🤪