Hallo Mamis!
Ich bi echt verzwiflet. Mini chlini Muus 9Mt. möcht absolut ke Brei. Ha gfange kha wo si ca. 4 monet isch gsi. Mengisch het si gessse meistens aber ned. Jetzt momentan nimmt sie absolut nüd meh ah und protestiert richtig drgege. Sie luegt immer weg wenn ich mitem Löffel chume oder shiesst ihn weg. Wenn si mal usnahmswis zmu uddued, denn spöit sis wieder use. Ha probiert ihre selber gmachte Brei zgeh wie oh scho fertigi Breis - beides erfolglos.
Ha denn ihre vom Tisch afa geh was mir so esse (eifach nid gsalzet z.b Hertöpfel) de nimmt sie de id Hand. Spielt chlei ume & das wars.
Sushd bechunnt sie nur MuMi. Ihres Gwicht isch eigentlich normal aber mache mer trotzdem chli Sorge. Ich weiss, dass dHauptnahrig bis zu 1 Jahr d‘Milch isch aber het sie ech gnueg? Bi exht verzwiflet und weiss nid was ich sushd no sell mache.. wot se ja au ned zwinge zum esse aber es laht mir ef ke Rueeh.. Hend ehr mer Tipps? Dankeee xx
Kommentare
0
339
0
4
Wenn sie parat für esse isch wird sie esse. Nur nit zu sehr deswege us de ruhe bringe lo. Das kunnt vo elei nur immer dmöglichkeite biete alles andere ergit sich.
Ich weiss eifacher gseit als gmacht.
Mini het user backezähn miteme jöhrig alli zähn scho ka aber esse nee jetzt isch si bald 15 johr alt und grösser als ich und isst wie e mähdrescher 😊
10