Sali!
Ich bi meega neugierig und wür gern wüsse was für erfahrige ihr mite PDA sprützi gmacht hend, oder ob ihr normal ohni betäubig /anderi hilf hend chöne gebäre?
Ich wür sehr gern druf verzichte aber ich bi soo chli und zierlich das macht mer chli sorge dass ich es nöd chönt ohni PDA..
Kommentare
0
Bim 2 hani mir gwünscht kei PDA zmache. Will ich devo überzoge bin dases dütlich schneller gaht wenn ich mich chan bewege während de wehe und schwerchraft scho vieles bewürkt. Bi de pda hani ebe wieder weniger wehe gha und de wieder wehemittel brucht und nur no glägge im bett😏
Han mir aber au im vorfeld gseit ich muess den während de geburt entscheide will ich ja nöd weiss wie langs gaht.
Han den bi de 2te kei pda gha, wills gar nüm glanget het😅 isch so schnell gange. Ich hans super gfunde ohni aber au nur wills nöd stundelang gange isch😂
488
Han nur 3 presswehe gha ...
Hät gern im Wasser wele gebäre aber es hät ziitlich ned glangt ..
Also wärs länger gange 🤷♀️ filicht häti de im wasser .. das söt au berühige ..
Wasi jedoch probiert ha isch Lachgass .. aber durch das hani mi nümme ufs Athme chöne konzentriere 🤷♀️ ..
Sust hani nüt gha da sie mir kei zuegang händ chöne legge ...
488
De drang zum 💩 🙈 das tönt jetzt blööd aber das isch für mich de Horror gsi ... so lang ich mich bewegt ha isch es gange...
Hät gern na eh Ihlauf gha aber das hät au ned glanget 🤷♀️ also de muesch dich gar ned schäme wenn na öppis usä chunt ..
Und wenn du PDA wotsch de isch das so ...probiers so wiit du chasch 😘
Wenn dis wunder bi dir isch hesch alles vergässe 💕😍
159
Nach däm sie denn abr dr Wehetropf abgstellt hän zum Vorbereite fyr dr OP, isch dr MuMu denn vollständig ufgange ohni Wehetropf und so. Binere 2. Geburt wurdi das uf jedefall mol vorschloh zum stoppe und luege was passiert
250
0
81
226
Also grosse angst hani nöd.. Mini mami het mich mit 15ni übercho und mini mami isch chliner als ich und alles isch super glofe ❤️ ich bi 1.55 und afangs schwangerschaft 44 kilo gsi.. Jetzt zum glück scho 51 kilo (18ssw).. . Es gaht drum dass ich vieles gläse han, schlechti erfahrige und mir gern vo allne meinige wür gern ghöre..
Dkollegin vo mir isch dünner als ich und sie het bi de geburt viel komplikatione kah und schlecht erfahrige mite PDA.. Vieli seget nimm das nöd das isch en scheiss mimimi... 😅
Ich wet eifach nöd dass mis baby alleige kämpft falls ich mich irgendwie nüme gspür.. Oder ich wet nöd nach de geburt nur im bett liege ich wet fürs baby da chöne sie..
Und wenni gseh dasses mami git wos ohni dem chöntet schaffe willich das au 😁🙋♀️ eifach mis baby zguet..
159
Ich ha au gsait wills ohni probiere und bi denn froh gsy woni sie ka ha🤪
Froog mol denn in dim Spital ibs e hebammesprechstund git (wenn de nyd dini eigeni Hebamme mitnimmsch) dert kasch viellicht au bespreche was dini Wünsch und Aliege sin. Was de uf kai fall wottsch und was evtl e Option wär während dr Geburt.
4
Bin nach de Geburt ganz normal ufgstande, han au immer mini Bei und Füess gspürt. Ich würs immer wieder mache.
339
226
339
211
226
Danke für eui nachrichte🌸
22
488
Uf jedefall loss uf dis Buchgfühl ... wäri ned is Spital gange den wär Sie filicht dihei cho ..
Seinzige wo ich na becho ha isch Lachgass aber devo bini so PlämPläm gsi 🤪
Ich finds schaad das wämmer kei PDA hät brucht den wird das überall gross gschrieb ....
Wenns bruchsch isch doch glich .. also wärs bi mir ned so schnell gange de hätti eini wellä 🙈
Hauptsach dir und dim Baby gats guet .
. Und nachher chönder kuschele 🥰