Hoi Zämme
Mini chli muss wird ih 1 wuche 1.
Isch sit am Mittwuch am chränkele .. immer wider Fieber -> bin am Fritig in Nofall gange .. die händ nur gmässe und Sie ah glueged ( Rächte Ohr isch chli entzündet und De Hals au) 🤷♀️ jedoch wärs ned so schlimm das mers mit Algifor guet behandle chönt.
🤷♀️ am fritig isch de au besser gange .. und jetzt hät Sie die Nacht wider extrem gfieberet (39,8) mach mer echt sorge ... sie isch aber sust fitt also sobald sie Algifor becho hätt isch sie fitt und und ganz normal 🙈
Aber bin mir so unsicher ...
Es cha ja ned eh gripp si ? Das dured doch nie 5 Täg 🤷♀️😣
Kommentare
339
5
488
Ich ebe mir 1te chind und isch na nie chrank gsi 😱 da macht mer sich scho megga sorgä ...
Jetzt isch sie hüt am Nami nur am ligge gsi .. und rächt ahgschlaggä .. hoffe chunt bald wider 💕
339
488
Dheizig sind aber und befühchter isch annä 👌 und zwibble hilfed au sehr ide Nacht ... aber ebe das das blööde fieber so hoch isch .. am 16:00 39,8 den wider algifor
19:30 39,6 Dafalgan zäpfli uf dNacht ..
Also mir dünkt das komisch 😔
Hoffe sie chan schlafä 🤲 es duet eim so ❤ weg wenn die chlinä chrank sind oder lidded
339
488
Mini chli hät eh Lungenentzündig .. und muess jetzt Antibiotika neh .. mis arme Müsli .. ( aber ha na dänkt das chas doch ned si .. 🤲 zum glück simmer gange und hoffe sie wird schnell wider fitt .. de am Sunntig hät Sie ihre 1.t Geburtstag 😍
339
488