Bruche dringend Hilf! Thema schlaf und 2 Babys

Hoi zäme, mini bald 4 mönet alti twins hend abem 2. Monat bis vor öpe 2 wuche nacht duregschlafe.Sprich am 9i Abig is bett und den gschlafe bis am 7ni morge. Sit 2 Wuche aber schlafeds erstens ganz schwer i und zweitens wacheds am abig all 2 stund uf. Hunger hends ned all 2 stund ich gibe Hipp 1. Sie hülled au nöd richtig sondern nur sones umegestöhne. Nuggi rüereds weg. Tee wends au ned. In arm neh nützt oft au nüt. Sie lönd sich eifach nöd bzw schlecht beruhige.Sie sind am zahne. Zahngel, zäpfli und globulis nützed nöd immer öpis. Vor 12 Täg isch min papi verstorbe. Für 3 täg bini ohni kids is usland zum ad Beerdigung zgah und sit dene 3 täg sinds no meh am umemotze. Lut de App ( oh je ich wachse) sinds innere Wachstumsphase.
Liebi mamis was chani no mache?
Ich stah jedi stund uf da sie au nöd de gliche Schlafrhythmus hend. Bi total überfordert, de tod vom Vater den no kids wo so unruhig sind den no sorge um mis mami. Heeelp !

Kommentare

• Chasch nöd ä Hushaltshilf beaträgä? Frog mol bim Arzt! Es isch oft so das Babys zerst dure schlofä und denn nümm und das cha no Monate so go.
  • liebi Dina din Verlust tut mr uh leid.
    wie d Monnypie87 sait go zum Arzt. i denk da Tag dur bruchsch wüekli Hilf/ Unterstützig. du musch da Tag dur energie tanke das in da Nacht wür dini Twins do sie chasch.
    und jo da Schlofrhytmus änderet sich stendig. min hrt am afang au super gschlofe und jrtzt mit jöhrig chunter su immer wiedr in da Nacht und brucht nöchi. i hoffe du finsch en guete weg zum die Phase züberstoh. glaub mr es chömen no ganz en hufe vo dene 😏fühl die umarmt
  • Danke eu viel mal. Ich bi mit beidne zu de Heilpraktikerin. Sie het verspannige i de Muskulatur gfunde bi beidne. Sie sind mitlerwille 2 mal bi Ihre gsi. Jetzt wacheds vo 19.00Uhr -6.30Uhr nur 3 mal uf und au nur den wenns hunger hend. Au de gliche Schlafrhythmus hends wieder gfunde😍
    Bi sehr happy, danke eu fürs zruckschribe
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum