Ha grad das Thema geschter gha mit paar kolleginne..! Was denket Ihr so drüber? Findet Ihrs aok so wiis isch oder au de meinig währ schôn wenn sich was ändert?!
Im Vergleich zu anderen Ländern hinkt die Schweiz bei der Familienpolitik ziemlich hinten nach. Mit Ach und Krach wurde 2005 ein Mutterschaftsurlaub von 14 Wochen eingeführt.
Die Schweiz hält sich im internationalen Vergleich vornehmlich zurück bei der Unterstützung junger Eltern. Während die Hälfte der OECD-Länder eine Mutterschafts- oder Elternzeitdauer von mindestens 43 Wochen gewährt, kennt die Schweiz nebst dem Mutterschaftsurlaub von 14 Wochen weder einen gesetzlich geregelten und bezahlten Vaterschaftsurlaub, noch eine gesetzlich geregelte und bezahlte Elternzeit.
schaffe schaffe schaffe jo nit zviel fähle im gschäft, aber kitas voll übertüürt.vaterschaftsurlaub nur 2täg...!freuchheit so öpis.
P.s: Ich lieb schwiz
..❤️...aber familiepolitik muess sich mau ändere,vorallem was vaterschaftsurlaub a goht.
Kommentare
1
1
92
Anderi Länder händ vilicht me vaterschafts/mueterschaftsurlaub aber lueget doch det mal anderi sache ah wo eifach total schief laufet. Ich glaub eus gats i de schwiz so guet das mer eifach nie zfride cha sie.. Die hütig Gesellschaft brucht eifach immer meh und meh.. Sind doch mal dankbar dasmer überhaupt bezahlte muetter/vaterschafzsurlaub händ.. I Anderne Länder gebärdet Fraue ufem fäld u schaftet gat witer.. Hehe ja ja ischmer klar das das öbis anders isch aber wiso?? Ich glaub wen die vo eusne Diskussione köred frögeds sich ob das euse ärnst isch hihihi
Aber klar jede het sini meinig.. Mini isch hald gat chli härt.. Sorry für das anderi gsehnd das sicher anderst. Isch ja au guet so. Wer ja langwilig wen jede glich denkt
74
Also i ben jetzt 24gi alli shulde sind zahlt mir hend nix meh offe. Aber weni so zrugdenke happigi zit gsii..
531
Ich finnds scho toll, dassme immerhin 14 wuche MU het. Ich gniesse jedi wucha mit minem würmli 🥰Was ich sehr schad find, dass kei Vaterschaftsurlaub git. Nit grat 14 wuche, aber vili 1-2 wuche, wäri doch nit zvil verlangt. Min freund het zur Geburt fo üsem sohn 1 tag bercho (und der heder im ernst vorher müesse igä!!!). Min freund het leider nur 4 wuche im jahr ferie & het denn zwei wuche grat nah der geburt igsetzt, damit er mier chli het chönne helfe & ich bi sehr dankbar gsi (het bi mier schlussendli en sek. Kaiserschnitt gigä & ha die erste wucha nit elei fom bett chänne ufstah, geschweige denn, zbaby vom bett use nä). Miner meinig nach wäri das doch nit zvil verlangt, we die väter ihre chinder au chli tarfe kennelehre.
Aber äbe. Mächewer zbesta druss, us dem wa wier jetzt berchäme & gniesses darum umso meh. 👍🏻
669
790
488
226
16
2
2
1
339
2
0
0
Statt 1 Tag, ganzi 2 Täg 😂
211
161
Die Usred mit: Wer zahlt denn da? Isch eifach usglutschet. Mir sind s‘einzige Land mit ÜBERSCHUSS a Geld. Die wönds eifach nöd zahle 🤷🏻♀️ lieber s‘Militär finanziere will mir ebe e Chance hettet wenn Chrieg wür usbreche 🤦🏻♀️
Naja wie dem auch sei, bin scho recht enttüscht wie das so ablauft i de Schwiiz. Aber ändere chömmers eh nöd drum machemer eifach d‘Beste drus...
0
2
339
74
Und s andere ish, wie Moonpie87 seit, es geht soviel Jöbs womer ned vell verdient, aber enorm vell leistet. Vell wend au zersh Karriere mache und spare ect aber den sinds 35 und bechömed den s erste kind. (Kenne es paari wo das so planed worde esh, wederum kenni au es par wos erst den ihgshlage het. Aber meine die wo bewusst ersh ab 35 ahfanget kindr plane, fendi den fürs kind spöter au verruckt wens den heisst: ah bish mitm grosi am poste? Nei ish mis mami.) muss jede selber wüsse und ben au grad voll vom thema abgweicht sorry, aber sone ussag wegm leiste macht mi sauer...
669
ja für Vaterschaftsurlaub 2wuche
669
531
2