Oktober Baby 2020 💝

2

Kommentare

• Hoii zäme 😊 bi üüs weiss es ebe mii Maa und en guetii Kollegin vo mier - sust hemmers no niemerem gseid 🙈Hüt hemmer de ersti Ultraschall gha 🥰 intakti Schwangerschaft, 8. Wuchä, Herzschlag alles i.O. 😃🥳
    fluumi
  • Hi Happy* aaahhh wie schön zköre dass alles guet gange isch! Gratuliere🌸 😊
  • Hallo Zusammen wir bekommen auch ein Oktoberbaby und freuen uns auf die aufregende Zeit die uns ab jetzt erwartet. Ich bin erst bei 3+6 also noch sehr vorsichtig. Manchmal kann ich es kaum glauben das es wirklich geklappt hat.
  • @fluumi Härzlichi Gratulation 🎉🌸
    Das isch normal ich has mängisch au nit chönne glaube dass es klappt hett ☺️🙈
    Ich wünsch dir ganz e schöni Schwangerschaft ☀️
  • Ja das wünsche ich euch auch. Ich hoffe das wir uns in der nächsten Zeit etwas über unsere Schwangerschaft austauschen können. Bin schon sehr gespannt 😊
  • Gratuliere härzlich fluumi 😃 und herzlich willkomme ide Gruppe 😊 so toll wie die Gruppe wachst. I wellne Kanton sind ier diheime? Oder isch üch das zu persönlich 🙈
  • Ja, Mega toll wie immer meh Mamis biträte :)@Happy* Mir sind usem Kt. Aargau.
    Ihr?
  • Jä s isch mega toll wie d Gruppe wachst😁
    Mir sind z Basel dahei😊🌸
  • Mier im Kanton Schwyz ☺️. Mier sind ja verstreut ide ganze Schwiiz 😄
  • :) Möchted Ihr s Gschlächt vom Bebe wüsse sofern sie sich zeiged ?🥰
  • Mir wohnet au im Aargau und schaffe tueni in Züri wäge dem bini oft dete unterwegs. Ich möchts gschlächt vo eusem Baby mega gern wüsse bin ned so de wartetyp und ihr?
  • Mir wäns Gschlächt au wüsse, halte dass nit us 😊🙈
  • Ja mir möchteds denn au gern wösse 🥰🤩
  • Mier auu 😊 chönnted nid warte 😄
  • Sind ihr sofort zum FA oder wartet ihr bis zum erste Termin?
  • @fluumi Wie meinsch sofort gange? MPA hed bi mir gmeint sie mache ersch ab Ssw 8 De 1. Undersuech. Na 2 Wuche warte :(
    Du?
  • Ja ich warte au nochli, bis zum 13 März. Wenns mir guet gat und ich mich wohlfühle het d MPA gmeint. Chans aber chum Abwarte.
  • Ich han min erste Termin weni indr 9.SSW bi. Und d MPA hett gmeint das längt eso. Am mäntig bini indr 8.SSW also nümm lang warte :)

• Ich han de ersti au ide 8.SSW gha - han mi aber scho ide 4. SSW gmeldet dete. De nägst hani ca. 11./12. SSW. Geduld isch bi mier aber immer schwierig 😅
  • Hallo mitenand, gratuliere euch allne zur eure schwangerschaft.
    Bi eus gits vorussichtlich au es Oktoberkind :) freu mich mega.
  • Hallo @Ina2020
    Härzlichi Gratulation 🌸 Ich wünsch dir ganz e schöne Schwangerschaft ☀️
  • Herzlich willkomme und gratulliere Ina2020 💐Schön hesch au zu eus gfunde 😊 wie gads dier?
  • Fraue ich han hüt es Telefon vo de FA becho: miin Schilddrüesewert isch es bizli z höch für während de Schwangerschaft - sust wär er i.O. 🤷🏽‍♀️Etz seli täglich Eltroxin nä. Hed das öpper evtl. ide vorhergehende Schwangerschaft gha oder au scho öpis defo ghört? Irgendwie macht me sich jetzt scho um alles Sorge 😕
  • @Ina2020 Herzlichi Gratulation🥰 schön bisch au i die gruppe glangt.@Happy* Neiii :( drucke duume dass alles guet chund.
    Han no nie devo ghört i dem sinn...
  • @Happy* Ha ich au gha, aber keis thema, eifach immer beobachte und die medis neh, noch da geburt isch wieder alles bim alte gsi😊
  • Danke euch🥰 mir gats guet morn hani de erschti termin bi de FA. Bin gspannt uf morn.
    Ab wenn dönd ihr eures gschäft informiere? Was isch so de normali ziitpunkt?
  • @MiaWia12345 oo da bini froh! 😊 mercii villmal.

@Ina2020 alles guetii & viel Freud bim hütige FA Termin 😊 ich informiere z Gschäft erst ca. ide 11./12. SSW nach em 1. grosse Screening.
  • @Ina2020
    Ich wirds denke au ersch nach de 12 Wuche mitteile. Zum glück hani bis jetz kei übelkeit und so. Bim 1. hanis scho früener müesse säge desswege. :)
  • @happy* @Müsli2417 @R.M.T Hoi zemmä, bin vorher bim FA gsi bin jetzt i de 6 ssw. Was meineter isch das no chli zfrüeh zum d familie informiere. Luut de FA isch i moment alles im grüene Bereich, ich chans chum abwarte
  • @Ina2020Ich würs mitteile wenn z bedürfnis gross isch. Das mit de 12 Wuchä isch irgendwie au altbache, mier warted au nid so lang.
    Usserdem wärs bi mier eso dass wenn öpis passiere wür oder ich z chline sogar wür verlüüre, de würi eh mit de family drüber rede. Drum spielts bi mier eig. kei Rolle.
    Hoffe mini Ussag isch e biz vo Nutze 😊
  • @Ina2020Übrigens, nomal en herzlichi gratulation 🥰 freut mi isch alles guet
  • @Ina2020 freut mi, dass alles guet gange isch🌸
    Mir häns de ängste Familie gseit sprich mini eltere und schwöschter und sini eltere und schwöschter.
    Will mirs eifach au nümm usghalte hän. ☺️🙈

• Mir sägets au zwüsche de 8 und de 12 Wuche je nachdem wers isch. Das isch mim Maa halt scho irgendwie wichtig. D Familie erfahrts bi eus am Osterbrunch chans aber chum erwarte. Vorallem willi s Gefühl han dass mis Mami öppis ahnt.
  • @fluumi Isches den be üch s 1. oder 2. Wunder?
    I will jetz sones Shirt bstelle für de gross zum „verkünde“ 😇
  • Bi eus isch es s erste Kind. Und ich han dänkt mir säget bim Brunch eifach ganz entspannt mir drü freuet eus dass ihr da sind 😂 und denn wenns alli verstande händ gits no es Ultraschallbild im Rahme.
  • Und bi euch? Händ ihr scho Kind?
  • @fluumi das isch e super idee👍
    Bi uns ischs au s erste chind🌸
  • @R.M.T Händ ihr scho Plän wie ihrs verzellet?
  • Neei 🙈 han denkt es ultraschallbild aber de nägst termin hemmer erst am 30.03 und so lang mögemer nid warte 😅
  • Ich eigentlich au nöd 🙈
  • Mir wüsses au nonig so rächt wiemrs mache wän🙈
  • Hallo zeme gratuliere eu allne zur ss😊🥳 ich bin neu da und zum erste mal schwanger🥰
  • Het öppert vo euch au so komischi (bruni) schmierbluetige?
  • @deku Mega schön bisch au da zum mitplaudere :).
    Gratuliere au dir🥰@Ina2020 I dere SS ned gha aber bim 1. Chind. Das chas gäh afangs. Als Iinischtigsbluetig z.b.
  • @deku Härzlich Willkomme und Gratulation zur Schwangerschaft🌸
  • @Ina2020 Nei ich ha das bis jetzt nit ka und bi mitti 8ti Wuche.
  • @deku herzlich willkomme und no herzlicheri Gratulation 🥰 schön hesch de wäg zu üs id Gruppe gfunde 😊 weisch scho wie wiit du bisch?
  • Hey zämme gohts euch allne guet?

Mir hän hütt unsere erste Termin bidr FA ka. Und s isch alles guet 🥰
    Ich bi überglücklich sehr erlichteret jetzt chani bitz beruigter si☺️🌸
  • @R.M.T
    Sehr guet🥰 schöni News
    Hüt ischmer zum 1. mal ide 8Ssw echt übel gsii.😔 Hoffe es leit sich wieder.
    Mir händ am 10.3 de 1. Termin bin FA, uii ben so gspannt, vorallem will i mi ned wirkli schwanger fühle,nimmt mi wunder wemmer de buch den afangt gseh😅 i denke wird den au beruhigter sii.
  • @Müsli2417 d Übelkeit isch bi mir au s erst mol indr 8 ssw cho, vorhär nit.
    Ich fühl mit dir, ich ha mi au nit mega Schwanger gfühlt aber ich bi jetzt ächt beruigt dass alles guet isch🥰
    Ich drugg dir dr duume das alles guet chunnt🌸
    Verzellsch uns denn wies gse isch☺️
Hey! 1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren

Social Media & Apps

Registrieren im Forum