Bi mier isch d Übelkeit mittlerwiili am uusschliiche, da bini froh willi unglaubli „wehliidig“ det dure bi 😶 mier heds imfall extrem ghulfe mich numä „trochä“ z ernähre a dene Täg - z.B. Blevita, Zwieback, Nüssli usw. dafür all 30 min. 😅
Etz mueni bis am 30.03. warte bis zum nägste Ultraschall 🤔😶*ungeduldig* i wellere SSW hend ier üche 1./2. Undersuech gha?
@Happy*
Das isch no e gueti Idee danke für de Tipp👍
Ich ha mi erste Ultraschall indr 9ssw ka und ha in 2 wuche mis nächste denn bini öppe indr 11ssw. Aber ich wart au sehr ungeduldig uf dr nächsti Termin🙈
@Ina2020 Ich wünsche üch alles guetii & viel Durchhaltevermöge ❤️ s isch sicher nid so eifach für diich aber umso wichtiger für üch
@Müsli2417 Ojee no d Übelkeit so im Griff? Ich la au numä d Nackefaltemässig la mache. Me chönnt da ja no wiiteri tests la mache aber mier gsend für üüs grad de sinn nid 🤷🏽♀️
@Ina2020 Neii 😔 hends de kei diagnose? Wie gahts dim schätzi? Heb eu sorg so guet wies gaht@Happy*Jo leider👎🏻 hoffe d FÄ chamer hüt was verschribe..
Genau i gsehs au ned wiso no wiiteri teschts, wenn alles i.o wäri
@Müsli2417 Döffi frage ob sie dier öppis verschriebe hed? Ich döff zwar nümm wirkli klage aber wer weiss was no chund.@Ina2020 Freut mich dass es üch sowiit guet gad 😊
@Happy* Itinerol b6 isch eigentli no guet nur i persönli wird so müed vo dem. Jez versuech i mal Paspertin.
Sowit isch bi eus alles guet. Han hüt s Baby döffe gseh schint aber als wäri ersch wuche 8 und nonig 9 😁
Merci 😍 weisses nonig super genau, entweder 12.oder 13. SSW. Letschti het sis nonig genau gwüsst & min termin bi dr Ärztin wird halt wäg de hütig situation immer weder nach hindere verschobe 🙄Bi eu net au?
Die SS isch härter gsi am ahfang 😳 braktisch immer schlecht gsi, net müesse übergä, abr andurend schlächt & müed. Abr, es wird besser 😁👍
Em bebe hani ke ahnug wies goht 🤞 guet. 😳heit ihrs scho vielne lüt verzellt?
Aso ich han am Mäntig z grosse Screening 😊 sowiit ich weiss isch no nüüd verschobe - döff gern au so bliibe ☺️Aso bi üs wüsseds mittlerwiili alli 😇 und bi dier?
Ohh toll. Gratuliere 🥳 👏 denn darfsch s bebe gseh!
Heiters amme persönlich gseit? Goht i de jetzig Situation net amme so guet, oder wie heiters gemacht?
Nei, bu eus wüssets eigentlich no gar nüt. Machemr öppe innere wuche.
Eigentlich gseht me de buch scho immer wie me, abr will mr keni lüt treffet, fallts niemert uf 😛
Be üs wösses nur mini Eltere und Schwöschter . Mir hend mim grössere es Shirt mit de Message grosse Brüeder agleit...
Wett gern die 12. Wuche sicher abwarte mit allne verzelle. Da ich ned mega schlank bin gset mer nanig wörkli de Buuch😅hed au vorteil. I han ersch am 21.4 de 2. ultraschall😔.
Ja mier hetteds scho chli früener welle säge. Aber de sind üsi eltere nachenand in karantäne gsii 😆 isch wirkli ussergwöhnlich - gid au kei umarmige ☺️ aber d freud hends au ganz anderst chönne zeige 😇Bi mier gsed me de buuch chum willi sust scho fülliger bin 🙃
@Schneeglocke⭐;️Er isch 3 chund aber selber au noned wirkli drus. Vilich wenn er denn mal de Buch gseht wachse. ☺️Möchted ihr denn vor de Geburt s Gschlächt vom Bébé wüsse?
Hoi zeme
Ich bi ir SSW 13 (12 6) und ha errechete Termin am 9.10.
Ich ha chli e dummi Frag und zwar merki ussert dr Müedigkeit und chli Übelkeit selte chuum öppis vor Schwangerschaft. Und ich ha sit afangs Schwangerschaft keis Gramm zuegno. Und das obwohl ich eher zu de chli rundere Fraue ghöre.
Erbreche hani nie müesse und glese hani dass mr ir Wuche 12 so 1-5kg zuegno het. Da hani mi chli gfragt obs das bi anderene au git, dass si nie zunehme. Au bi mim buuch gseht mr nix. Aber ha hüt Kontrolle gha und isch alles korrekt.
Guete Morge und herzlichi Gratulation ❤️😃Aso bezüglich Gwichtszuenahm: ich han bis jetzt au nüd zuegnuu und bi ide 14 ssw. Bin sust übergwichtig und froh dass ich no nüd zuegleid ha. Z baby holt sich was es bruucht 🥰
Ich bin Mutter von drei Kindern und möchte in der Schweiz eine neue Windelmarke kreieren, die 100% gesund und ökologisch ist und in der ganzen Schweiz im Abonnement verkauft wird. Mit dem Abonnement erhalten Sie auch Milchpulver und alle anderen Produkte, die Ihr Baby zu Hause braucht. Es ist ein tolles Konzept! Alle Produkte werden in Verbrauchermagazintests ausgewählt.
Bitte unterstützt unsere Kampagne auf wemakeit :
Hey!1 Frage - 100 Antworten!
Im BabyForum kannst du dich einfach, sicher und anonym mit (werdenden) Mamas und Papas in deiner Nähe austauschen. Registriere dich jetzt, um alle Bereiche zu sehen und mitzuplaudern:Kostenlos registrieren
Hey & Hallo im Forum!
Neu hier? Trete der Community bei, um alle Inhalte zu sehen und (werdende) Eltern kennenzulernen!
Kommentare
1
Bi mier isch d Übelkeit mittlerwiili am uusschliiche, da bini froh willi unglaubli „wehliidig“ det dure bi 😶 mier heds imfall extrem ghulfe mich numä „trochä“ z ernähre a dene Täg - z.B. Blevita, Zwieback, Nüssli usw. dafür all 30 min. 😅
Etz mueni bis am 30.03. warte bis zum nägste Ultraschall 🤔😶*ungeduldig* i wellere SSW hend ier üche 1./2. Undersuech gha?
31
Das isch no e gueti Idee danke für de Tipp👍
Ich ha mi erste Ultraschall indr 9ssw ka und ha in 2 wuche mis nächste denn bini öppe indr 11ssw. Aber ich wart au sehr ungeduldig uf dr nächsti Termin🙈
1
Werded ier öpis vo de pränatale Diagnostik la durefüere?
0
Also eifach Nackefalte mässe bim ultraschall, sus nix speziells.
Und du?
0
1
@Müsli2417 Ojee no d Übelkeit so im Griff? Ich la au numä d Nackefaltemässig la mache. Me chönnt da ja no wiiteri tests la mache aber mier gsend für üüs grad de sinn nid 🤷🏽♀️
0
Genau i gsehs au ned wiso no wiiteri teschts, wenn alles i.o wäri
0
1
0
Sowit isch bi eus alles guet. Han hüt s Baby döffe gseh schint aber als wäri ersch wuche 8 und nonig 9 😁
0
1
0
0
Die SS isch härter gsi am ahfang 😳 braktisch immer schlecht gsi, net müesse übergä, abr andurend schlächt & müed. Abr, es wird besser 😁👍
Em bebe hani ke ahnug wies goht 🤞 guet. 😳heit ihrs scho vielne lüt verzellt?
1
0
Heiters amme persönlich gseit? Goht i de jetzig Situation net amme so guet, oder wie heiters gemacht?
Nei, bu eus wüssets eigentlich no gar nüt. Machemr öppe innere wuche.
Eigentlich gseht me de buch scho immer wie me, abr will mr keni lüt treffet, fallts niemert uf 😛
0
Wett gern die 12. Wuche sicher abwarte mit allne verzelle. Da ich ned mega schlank bin gset mer nanig wörkli de Buuch😅hed au vorteil. I han ersch am 21.4 de 2. ultraschall😔.
1
0
@Happy*: gohts dine eltere weder guet?
0
0
Jo sehr gern ☺️ ihr au? I ha am Donnerstag d untersuechig, vielleicht, vielleicht gseht me was 🤞
0
Ich bi ir SSW 13 (12 6) und ha errechete Termin am 9.10.
Ich ha chli e dummi Frag und zwar merki ussert dr Müedigkeit und chli Übelkeit selte chuum öppis vor Schwangerschaft. Und ich ha sit afangs Schwangerschaft keis Gramm zuegno. Und das obwohl ich eher zu de chli rundere Fraue ghöre.
Erbreche hani nie müesse und glese hani dass mr ir Wuche 12 so 1-5kg zuegno het. Da hani mi chli gfragt obs das bi anderene au git, dass si nie zunehme. Au bi mim buuch gseht mr nix. Aber ha hüt Kontrolle gha und isch alles korrekt.
1
0
1
0
Gratuliere ❤️lich.
Falls es dich beruhigt, bi mim 1. Sohn han ich ide ganze Ss nur 4kg zuegno will i nie han chöne esse. Mach der kei gedanke 👍🏼
0
0
i ha hüt au ET becho. 7.10. 😍 isch alles i.o. 😁
0
0
0
31
1
10
@MÜSLI2417 Giz für mi au no en platz?
0
1
0
5
Bitte unterstützt unsere Kampagne auf wemakeit :
https://wemakeit.com/projects/boutchoo-nappy-subsciption
11
LG
1
Nur um auf Nummer sicher zu gehen... Wir sind eine Oktobermami 2020 Gruppe und nicht 2021. Trotzdem interessiert? 😇
11
1